تیم‌ فوتبال پورتو پرتغال موفق شد با دو گل برابر ماریتیمو به پیروزی برسد، گل اول این تیم با پاس مهدی طارمی، مهاجم ایرانی پورتو به سرانجام رسید.

عبور پورتو از سد ماریتیمو با درخشش طارمی

به گزارش سلام نو به نقل از آفتاب، دوشنبه شب از هفته بیستم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های پرتغال، تیم انتهای جدولی ماریتیمو از پورتو پذیرایی کرد که این دیدار تماشایی با برتری دو بر یک پورتو همراه شد.

بازی در حالی آغاز شد که «مهدی طارمی» مطابق انتظار در ترکیب اصلی پورتو حضور داشت و «امیر عابدزاده» هم درون دروازه ماریتیمو قرار گرفته بود. «علی علیپور» مهاجم ماریتیمو بازهم نیمکت‌نشین بود اما در نیمه دوم به میدان آمد.

پورتو که برای حفظ امیدهای اندک قهرمانی خود نیاز مبرمی به برتری داشت، بازی را تهاجمی آغاز کرد و در دقیقه چهاردهم پاس طارمی به «اوریبه» رسید و او گل نخست بازی را به ارمغان آورد.

میزبان خیلی زود واکنش نشان داد و چهار دقیقه پس از آن، «آندراده» دروازه پورتو را گشود. هرچند این گل ابتدا آفساید اعلام شد اما سیستم کمک داور ویدئویی نشان داد که گل سالم بوده و از سوی داور پذیرفته شد.

در دقیقه ۳۴، عابدزاده با ۲ واکنشی عالی متوالی اجازه نداد تا دروازه ماریتیمو برای مرتبه دوم باز شود.

در دقیقه ۷۴ «علی علیپور» وارد زمین شد تا پس از مدت‌ها فرصت حضور در میدان را پیدا کند.

علیپور در دقیقه ۸۱ با حرکتی عالی از «په‌په» عبور کرد اما ضربه او توسط دروازه‌بان پورتو مهار شد. سپس ضربه سر مدافع ماریتیمو به تیرک دروازه پورتو برخورد کرد تا بدشانسی‌های این تیم ادامه داشته باشد.

در دقیقه ۹۳، پورتو صاحب پنالتی شد و «اولیویرا» موفق به گلزنی شد تا مدافع عنوان قهرمانی با دشواری به برتری دست یافته و سه امتیاز را از آن خود کند.

پورتو رده دومی با این برتری به امتیاز ۴۴ رسید تا امیدهای اندکش برای رسیدن به قهرمانی را حفظ کند. هم اکنون اسپورتینگ لیسبون با ۵۴ امتیاز، مقتدرانه صدرنشین است.

ماریتیمو هم با ۱۷ امتیاز در قعر باقی ماند و همچنان گزینه اصلی سقوط است.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید