انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران در ستاد مقابله با کرونا پیشنهاد داد که پروازهای خارجی و اروپایی تا دو یا سه هفته متوقف شود.

احتمال لغو پروازهای خارجی و اروپایی برای سه هفته

به گزارش سلام نو به نقل از انتخاب،انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران در ستاد مقابله با کرونا گفت : فاصله گذاری در تهران ۷۵درصد است و تارسیدن به نقطه مطلوب بسیار فاصله داریم.

نوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران در ستاد مقابله با کرونا اظهار کرد : باید شرایطی فراهم کنیم که هیچ زمانی فکر نکنیم به نقطه مطلوب در مدیریت کرونا رسیدیم و از عادی سازی شرایط کرونا پرهیز کنیم.

وی گفت : بلافاصله بعد از شناسایی بیمار اقدام به ردیابی اطرافیان و قرنطینه کردن فرد مبتلا کنیم.

استاندار تهران تصریح کرد:مراجعه بیماران سرپایی در استان از نیمه دوم بهمن ماه رو به افزایش است و این هشدار برای افزایش بستری ها و فوتی ها ست.

وی تاکید کرد: باید مراکز تجمع مردم به ویژه در مراکز خرید نظیر بازار و حتما با همکاری بازاریان‌واصناف طرح اکیپ های نظارتی تشدید می شود.

وی افزود: فاصله گذاری در تهران ۷۵درصد است و تارسیدن به نقطه مطلوب بسیار فاصله داریم.

محسنی بندپی بیان کرد: پیشنهاد صریح ستاد کرونا استان تهران به قرارگاه و ستاد ملی این است که تا بین دوتا سه هفته پروازهای خارجی به تهران متوقف شود و از طرفی باید جرایم فردی که قرنطینه را می شکند باید افزایش پیدا کند.

وی افزود: طبق آمار نیروی انتظامی ظرف روز گذشته ۱۸۸۰خودرو از ساعت ۲۱الی ۳صبح جریمه شدند و این ترددها نگران کننده هستند.

استاندار تهران گفت : در خصوص ساماندهی دست فروش ها در مناطق شهری پرتراکم تهران نظیر مناطق ۱ تاکنون دوجلسه برگزار کردیم و مقرر شد شهرداری اقدام به سامندهی دست فروش ها کنند.

وی عنوان کرد: هیچ نمایشگاهی اعم از بهاره در استان تهران برپا نمی شود و انتخابات سراسری اتحادیه ها اجازه برگزاری ندارند.

وی گفت : در سیستم تحت نظارت سه دانشگاه بین ۱۱تا۱۲هزار تست کرونا پی سی آر به صورت روزانه در استان تهران صورت می گیرد که البته ۱۶هزار تست هم قابل افزایش است.

وی تصریح کرد:مقرر شد متولیان برگزار کننده آزمون تقاضای خود را به ستاد استانی ارائه دهند و در صورت برگزاری آزمون متمرکز بعد از بررسی کارشناسان سه دانشگاه علوم پزشکی این آزمون ها با رعایت پروتکل های بهداشتی ودر فضای مناسب برگزار شوند.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید