سالاد ماکارونی از غذاهای خوشمزه و اصیل ایتالیایی است، در گزارش زیر طرز تهیه سالاد ماکارانی را به شما آموزش خواهیم داد.

سالاد ماکارونی؛ غذای خوشمزه و اصیل  ایتالیایی + طرز تهیه

امروز شما را با طرز تهیه سالاد ماکارونی ایتالیایی آشنایی میکنیم. پاستا را میتوانید به روش های مختلفی تهیه و سرو کنید. یکی از این روش ها سرو آن به عنوان سالاد است که آن نیز انواع متفاوتی دارد. در دستور ایتالیایی این سالاد از زیتون، خردل، پنیر و پپرونی استفاده میشود. تهیه آن بسیار ساده است و طعم بی نظیری دارد.

مواد لازم:

۱/۲ فنجان روغن زیتون
۱ قاشق چایخوری خردل
۱/۴ قاشق چایخوری پودر سیر
۱ قاشق غذاخوری چاشنی ایتالیایی
۱/۲ قاشق چایخوری نمک
۱/۴ قاشق چایخوری فلفل
۲ قاشق غذاخوری پارمزان رنده شده

۱/۲ فنجان آب

سالاد پاستا

۴۵۴ گرم ماکارونی
۸۵ گرم سوسیس پپرونی
۱۱۴ گرم پنیر موزارلا
۱ عدد فلفل دلمه ای سبز
۱/۴ فنجان پیاز قرمز
۱۱۴ گرم زیتون سیاه

دستور پخت:

ابتدا سس ایتالیایی را درست کنید. روغن زیتون ، خردل، آب، پودر سیر ، ادویه ایتالیایی ، نمک ، فلفل و پارمزان را به یک کاسه اضافه کنید. مواد را با هم مخلوط کنید تا مخلوط شود. کنار بگذارید. پاستا را طبق دستورالعمل روی بسته بندی بپزید (۱۰-۷ دقیقه بجوشانید یا تا زمانی که نرم شود). ماکارونی را در آبکش کنید و مدت کوتاهی با آب خنک بشویید.

اجازه دهید ماکارونی خوب آبکش شود ، هر چند دقیقه یکبار آن را تکان دهید تا آب اضافی ماکارونی خارج شود. پپرونی را به ۲ یا ۴ قسمت برش دهید و موزارلا را به صورت مکعب های کوچک خرد کنید. فلفل دلمه ای و پیاز قرمز را بریزید. زیتون سیاه را اضافه کنید. وقتی ماکارونی پخته ، خنک و خوب آبکش شد ، آن را به یک کاسه بزرگ منتقل کنید.

بقیه مواد آماده شده (پپرونی ، موزارلا ، فلفل دلمه ای ، پیاز قرمز و زیتون سیاه) را اضافه کنید. ظرف را تکان دهید تا مواد مخلوط شوند. سس را قبل از ریختن روی پاستا دوباره هم بزنید. سالاد ماکارونی را در سس ریخته و خوب تکان دهید تا ماکارونی به سس آغشته شود. آن را سریعاً سرو کنید یا در یخچال قرار دهید تا آماده خوردن شود. / آشپزی ها

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید