دکتر سعید حبیبا، معاون دانشجویی دانشگاه تهران گفت: آموزش در نیم سال دوم تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ برای مقاطع مختلف مجازی خواهد بود.

نحوه آموزش دانشجویان در ترم دوم سال ۹۹

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، معاون دانشجویی دانشگاه تهران با تاکید بر اینکه آموزش های تئوری دانشجویان در ترم جاری حضوری ارائه می شوند،‌گفت:آمادگی داریم تا با برنامه‌ریزی اداره کل آموزش دانشگاه شرایط اسکان دانشجویان برای گذراندن دروس عملی به‌صورت فشرده را مشابه سال تحصیلی قبل فراهم آوریم.

دکتر سعید حبیبا در نشست معاونان دانشجویی دانشکده‌ها و پردیس‌های دانشگاه تهران به برنامه این دانشگاه در خصوص اسکان و آموزش دانشجویان گفت: اداره کل امور خوابگاه‌های این دانشگاه آمادگی دارد تا با برنامه‌ریزی اداره کل آموزش دانشگاه شرایط اسکان دانشجویان برای گذراندن دروس عملی به‌صورت فشرده را مشابه سال تحصیلی قبل فراهم آورد.

معاون دانشجویی دانشگاه تهران اظهار کرد: بر اساس بخشنامه اخیر سازمان امور دانشجویان امکان مهمان شدن دانشجویان در دانشگاه‌های نزدیک محل زندگی برای گذراندن دروس عملی نیز فراهم شده است.

حبیبا افزود:متأسفانه بر اساس گزارش وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، در آستانه پیک چهارم شیوع کرونا قرار گرفته‌ایم، لذا آموزش در نیم سال دوم تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ برای مقاطع مختلف به‌ویژه دانشجویان مقطع کارشناسی همچنان به‌صورت مجازی خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تهران، وی در ادامه افزود: در حال حاضر صرفا به دانشجویان مقاطع تحصیلات تکمیلی که تصویب پروپزال کرده‌اند و نیاز به حضور فیزیکی در آزمایشگاه، مزرعه، بیمارستان و … را دارند و استادان راهنما و رئیس دانشکده آنها این الزام را تشخیص می‌دهند، اجازه اسکان در خوابگاه‌ها را خواهیم داد.

معاون دانشجویی دانشگاه تهران با بیان اینکه حفظ سلامتی دانشجویان برای دانشگاه در اولویت نخست قرار دارد، خاطرنشان کرد: باید بپذیریم مشکلات و آثار مترتب از ویروس کرونا کل جهان را درگیر کرده است و بسیاری از تبعات آن از دست ما خارج است، ولی بایستی تلاش کنیم ضمن حفظ سلامتی دانشجویان بین ظرفیت ورودی‌ها و میزان فارغ‌التحصیلان تعادل برقرار کنیم و در این زمینه وجود وحدت رویه بین دانشکده‌ها و پردیس‌ها ضروری است.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید