در صورت برگزاری سوپرجام فوتبال ایران بین تیم‌های پرسپولیس و تراکتور در فروردین ۱۴۰۰، احتمال آن که عیسی آل‌کثیر بتواند در این بازی شرکت کند وجود دارد.

احتمال حضور آل‌کثیر دربازی سوپرجام برابر تراکتور

به گزارش سلام نو به نقل از برنا، محرومیت شش ماهه عیسی آل‌کثیر، مهاجم تیم پرسپولیس، روز سیزدهم فروردین ماه تمام می‌شود و با این حساب اگر دیدار سوپرجام قبل از این تاریخ برگزار شود، این مهاجم خوزستانی به جدال با تراکتور نمی‌رسد هرچند که مسئولان باشگاه پرسپولیس تلاش می‌کنند مقدمات بخشش زودتر از موعد او را فراهم کنند.

با این حال خیلی‌ها اعتقاد دارند امکان برگزاری سوپرجام در تعطیلات نوروز فراهم نیست و این بازی بعد از روز ۱۳ فروردین ماه برگزار می‌شود که طبعاً در آن صورت آل‌کثیر می‌تواند بازی کند.

پرسپولیس البته در غیاب عیسی هم خوب کار کرده و حالا ۵ بازی پیاپی است که برنده می‌شود و حتی در آخرین بازی‌اش ۵ گل زده است.

همانطور که می‌دانید مهاجمان پرسپولیس در غیاب آل‌کثیر فقط دو گل زده‌اند که هر دو گل سهم مهدی‌ عبدی بوده و آرمان رمضانی حتی یک بار هم موفق به گلزنی نشده است.

مسلماً با بازگشت عیسی آل‌کثیر و البته مهدی ترابی پرسپولیس در فاز هجومی به شدت تقویت می‌شود و یحیی گل‌محمدی می‌تواند با دست پرتری تیمش را در سوپرجام و بعد از آن لیگ قهرمانان آسیا رهبری کند. در صورت باز شدن پنجره‌های نقل و انتقالاتی باشگاه پرسپولیس مهدی ترابی از بازی با سایپا می‌تواند در ترکیب این تیم قرار بگیرد اما آل‌کثیر باید تا روز سیزدهم فروردین صبر کند.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید