دهش فاآ مرد ۴۰ ساله ماهی گیر مصری و ساکن روستای اسنور واقع در شرق نیل که به طرز عجیبی یک ماهی زنده را قورت داده بود، توسط پزشکان نجات یافت.

خروج یک ماهی زنده از شکم ماهی گیر مصر/ عکس
به گزارش سلام نو به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، یک حادثه عجیب در مصر رخ داد که تعجب همگان را برانگیخت. این حادثه در شهر بنی سوف، در جنوب مصر اتفاق افتاد؛ جایی که خدا یک ماهی‌گیر را نجات داد. ماهی به گلوی او پرید و نزدیک بود او را بکشد. پزشکان توانستند این ماهی را از مجرای تنفسی او خارج کنند.

یکی از پزشکان بخش پذیرش بیمارستان عمومی بنی سوئف از ورود بیماری که از مشکل تنگی نفس و عدم توانایی در تکلم رنج می‌برد متعجب شد. او با معاینه بیمار متوجه شد که یک ماهی در ورودی مجرای تنفسی این بیمار گیر کرده است و مجرای کوچکی در گلوی او وجود دارد که به او اجازه عبور هوای کمی می‌دهد.

بعد از تحقیقات مشخص شد که این بیمار به نام دهش فاآ ۴۰ ساله به شغل ماهی‌گیری مشغول است. او در روستای اسنور واقع در شرق نیل زندگی می‌کند. وی هنگام کار خود به عنوان ماهی‌گیر موفق شد یک ماهی را صید کند در این هنگام حضور ماهی دیگری را احساس کرد، بنابراین او آماده شد تا آن را صید کند. ماهی اول را در دهان خود قرار تا دومی را صید کند اما موفق نشد و ماهی توی گلوی او پرید و راه ورودی نایش را بست.

پزشکان یک عمل آندوسکوپی انجام دادند که در طی آن موفق شدند این ماهی را پیدا کنند و متوجه شدند که ماهی هنوز زنده است. پزشکان وقتی که این ماهی را از نای این ماهی‌گیر بیرون آوردند بیمار را به علت عفونت‌های شدید ناشی از قرار گرفتن این ماهی در نای در بخش مراقبت‌های ویژه بستری کردند.

عکسی از بیرون آوردن یک ماهی زنده از دستگاه تنفسی یک ماهی گیر مصری

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید