عضو سابق هیات مدیره استقلال می‌گوید فرصت مشروط به سرمربی دادن نوعی وقت‌کشی است و شاید تمرکز را هم از مربی بگیرد.

مربیان مشروط نزد شاگردانشان اقتدار ندارند / فرصت برای موفقیت استقلال و قهرمانی در این فصل به پایان نرسیده است

به گزارش سلام نو به نقل از مهر، با اینکه باشگاه استقلال به صورت رسمی خروجی آخرین نشست هیات مدیره‌اش را رسانه‌ای نکرد، اما اخبار غیر رسمی از منابع نزدیک به اعضای هیات مدیره حکایت از ابقا سرمربی آبی پوشان بعد از کش و قوس بین موافقان و مخالفان او برای ادامه همکاری بوده است.

در این رابطه رضا صادق پور نایب رییس پیشین هیات مدیره باشگاه استقلال اظهار داشت: از ظاهر قضیه به نظر می‌رسد تا اینجای کار اعضای هیات مدیره با یکدیگر اتفاق نظر نداشته‌اند، اما امیدوارم اختلاف سلیقه‌ها از بین رفته باشد و حالا که گویا مقرر شده به فکری فرصت دوباره‌ای داده شود، تیم مدیریتی باشگاه به خصوص اعضای هیات مدیره حمایت کاملی از او داشته باشند.

صادق پور که سابقه سرمربیگری تیم فوتسال و مدیریت آکادمی این باشگاه را نیز در سالهای گذشته را در کارنامه‌اش دارد در ادامه بیان داشت: فرصت مشروط به سرمربی دادن نوعی وقت کشی است و شاید تمرکز را هم از مربی بگیرد. ضمن اینکه مربی به اقتدار نیاز دارد و مربیان مشروط نزد شاگردانشان این اقتدار را ندارند.

وی اضافه کرد: فوتبالیست‌ها زرنگ و باهوش هستند و فضای تیم را به خوبی درک می‌کنند. فوتبالیست‌ها اگر بدانند مربی از حمایت لازم برخوردار نیست، ممکن است از همه ظرفیت‌های خود استفاده نکنند.

نایب رییس پیشین هیات مدیره آبی پوشان بیان داشت: فرصت برای موفقیت استقلال و قهرمانی در این فصل به پایان نرسیده است، اما فرصت‌ها یکی بعد از دیگری از دست می‌روند. اگر آبی‌ها هدف شان در این فصل قهرمانی است، باید قدر تک تک روزهایی که در حال گذر است را بدانند.

مربیان مشروط نزد شاگردانشان اقتدار ندارند / فرصت برای موفقیت استقلال و قهرمانی در این فصل به پایان نرسیده است

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید