علیرضا اکبرپور، مهاجم اسبق استقلال می‌گوید ای کاش استقلالی‌ها قدر تیم و شان باشگاه بزرگ‌شان را بدانند و متحد شوند وگرنه قهرمانی امسال هم از دست می‌رود و در پایان فصل افسوس می‌خوریم.

چند دستگی و نبودن اتحاد به استقلال ضربه زده است / خطیبی توانایی کار کردن با ستاره‌های بزرگ را دارد

به گزارش سلام نو، علیرضا اکبرپور، مهاجم اسبق تیم فوتبال استقلال، در گفت‌وگو با برنا درخصوص وضعیت این روزهای استقلال اظهار داشت: آنقدر برای استقلال حاشیه درست شده که اوضاع نگران کننده است. همه کسانی که استقلال را دوست دارند باید باهوش باشند. هم هوادار، هم بازیکن و هم کادر فنی بهانه دست حاشیه‌سازان ندهند. استقلال الان چوب حاشیه‌ها و بی‌برنامگی‌ها را می‌خورد و همه ما استقلالی ها در شرایط بد این روزها دخیل هستیم چون اجازه دادیم حاشیه گریبانگیرمان شود. به نظر من در وضعیت این روزهای استقلال همه مقصر هستیم از مدیریت و کادر فنی گرفته تا بازیکن و پیشکسوت و هوادار.

او ادامه داد: هوادار باید بداند این تیم چند دسته نشود و هر گروهی کسی را بخواهد چون همین چند دستگی و نبودن اتحاد به استقلال ضربه زده است. ای کاش استقلالی‌ها قدر تیم و شان باشگاه بزرگ‌شان را بدانند و متحد شوند وگرنه قهرمانی امسال هم از دست می‌رود و در پایان فصل افسوس می‌خوریم. اجازه دهیم کادر فنی با آرامش ادامه دهد. در جدول شرایط ناامید کننده نیست و ۴ امتیاز فاصله جبران می‌شود اما مشکل اصلی ما حاشیه‌ها هستند و مربیانی موفق می‌شوند که حاشیه‌ها را جمع کنند.

اکبرپور درباره انتخاب رسول خطیبی به عنوان سرمربی تراکتور گفت: خطیبی سال خوبی با آلومینیوم شروع کرد و نشان داد مربی لایقی است. او توانست تیمی مثل آلومینیوم را، که همه فکر می‌کردند کاندیدای سقوط است، در رده ششم قرار دهد. تیمش پرسپولیس و تراکتور را شکست داد و جایگاه خوبی را از آن خود کرد. حالا هم که خطیبی به تراکتور آمده حقش بوده و حق امثال اوست که در تراکتور مربیگری کند. البته مربیگری در تراکتور کار بسیار سختی است ولی خطیبی از جنس تراکتور است و حاشیه‌ها را می‌شناسد و می‌تواند مدیریت کند برای او کار کردن در تبریز راحت‌تر از یک مربی غریبه با این فضاست.

او درباره چالش کار کردن با ستاره‌هایی مثل اشکان دژاگه، احسان حاج‌صفی و مسعود شجاعی نیز عنوان کرد: مربیگری ابهت و منشی لازم دارد که در هر تیمی باید رعایت شود. خطیبی توانایی کار کردن با ستاره‌های بزرگ را دارد و می‌تواند کارآیی آنها را افزایش دهد اما باید منتظر بمانیم و ببینیم رسول این بار هم می‌تواند از پس مسئولیت بزرگی که برعهده او گذاشته شده بربیاید یا نه.

اکبرپور درباره تغییر زیاد سرمربی در تراکتور گفت: زنوزی به تبریز آمد و دست تراکتور و ماشین‌سازی را که هر ۲ تیم در شرایط بدی بودند گرفت. البته حضور او در فوتبال تبریز برای خودش هم منافعی داشته اما هزینه زیادی هم برای آنها متحمل شده است. زنوزی به مشاوران خوب نیاز دارد چون در فوتبال جایی که پول باشد آدم‌های فاسد هم می‌آیند. زنوزی باید اطرافیانش را بشناسد و افراد دلسوز برای خودش و فوتبال تبریز را بیاورد تا بهترین مشاوره‌ها را به او بدهد. زنوزی در اقتصاد موفق است اما فوتبال عالم خاص خودش را دارد. زنوزی باید از افراد کاربلد و دلسوز در فوتبال بهره بگیرد نه کسانی که برای او و پولش کیسه دوخته‌اند.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید