رییس مرکز بهداشت شرق اهواز گفت: آمار مراجعه مردم به مراکز نمونه‌گیری منتخب شهر اهواز ۱۰ برابر شده است.

آمار مراجعه به مراکز نمونه گیری منتخب اهواز ۱۰ برابر شد

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، رییس مرکز بهداشت شرق اهواز گفت: آمار مراجعه مردم به مراکز نمونه‌گیری منتخب شهر اهواز نسبت به ۲ هفته گذشته ۱۰ برابر شده است.

امراله مردانی روز یکشنبه اظهار داشت: ویروس جهش یافته انگلیسی علائمی همچون سردرد، کوفتگی بدن ، آبریزش بینی و گلو درد به همراه دارد.

وی افزود: در شرایط موجود، چیزی به عنوان سرماخوردگی نداریم و هر کسی که این علائم را داشت به کرونا مبتلا شده مگر اینکه جواب تستش منفی اعلام شود.

رییس مرکز بهداشت شرق اهواز گفت: از مردم درخواست داریم که ماسک زدن را رعایت کرده و از ترددهای غیرضروری و حضور در تجمعات خودداری کنند تا شرایط در استان بهتر شود.

وی عنوان کرد: مردم از مراجعه مستقیم به بیمارستان های اهواز خودداری کرده و ابتدا به مراکز نمونه‌گیری منتخب در سطح شهر مراجعه کنند.

وی گفت:در این مراکز از بیماران نمونه گیری می شود و اگر جواب آن مثبت شد در صورت نیاز به بیمارستان اعزام می شوند در غیر اینصورت بار مراجعات به بیمارستان ها بسیار زیاد می‌شود.

مردانی گفت: رعایت کردن دستورالعمل های بهداشتی توسط مردم تنها راه خارج شدن از پیک بیماری است که امیدواریم این موضوع به خوبی اجرا شود.

در حال حاضر ۱۱ شهرستان خوزستان قرمز و هشت شهر نارنجی هستند.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید