به گفته سرپرست شرکت فرآورده‌های نفتی کهگیلویه و بویراحمد، ذخیره مناسب فرآورده‌های نفتی در مناطق زلزله‌زده سی‌سخت و روستای کریک وجود دارد.

تامین سوخت موردنیاز زلزله‌زدگان کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش سلام نو به نقل از مهر از وزارت نفت، عزیزالله محمدی درباره وضع تأمین سوخت مورد نیاز برای متقاضیان گفت: هم‌اکنون سوخت کافی شامل نفت‌سفید و فرآورده‌های دیگر در شهر سی‌سخت ذخیره شده است.

وی با اعلام آمادگی برای در اختیار قرار دادن سوخت به افراد متقاضی، عنوان کرد: هم‌اکنون مراجعه کننده‌ای برای دریافت سوخت نداشته‌ایم، اما در صورت نیاز مواد سوختی ذخیره شده در مخزن‌ها از طریق فروشندگی‌ها و با مراجعه‌های مردم به آنها، عرضه می‌شود.

سرپرست شرکت فرآورده‌های نفتی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه ذخیره مناسب فرآورده‌های نفتی در شهر سی‌سخت و روستای کریک وجود دارد، گفت: در روزهای گذشته تقاضاهایی برای دریافت فرآورده در دیگر نقاط استان دریافت شد که برای تأمین آن مشکلی وجود ندارد.

محمدی تاکید کرد: سوخت کافی در جایگاه‌های شهرهای یاسوج و سی‌سخت ذخیره‌سازی شده و در این باره مشکلی نداریم.

شامگاه چهارشنبه هفته گذشته (۲۹ بهمن‌ماه) ساعت ۲۲ و پنج دقیقه زمین لرزه‌ای ۵.۶ ریشتری شهر سی‌سخت، مرکز شهرستان دنا در استان کهگیلویه و بویراحمد را لرزاند؛ خوشبختانه این زمین لرزه آسیب جانی نداشت، اما ۶۳ نفر مصدوم شدند.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید