سرخپوشان تهرانی موفق شدن با نتیجه ای پرگل شاگردان قلعه نویی را در خانه خودشان گلباران کنند تا جایگاه خود را در صدر جدول رده‌بندی تثبیت کنند.

باخت سنگین گل‌گهر مقابل پرسپولیس

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، دیدار ۲ تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان و پرسپولیس تهران در تقابل تیم‌های نیمه بالای جدول در بازی عقب افتاده هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور از ساعت ۱۵ و ۴۰ دقیقه عصر امروز(جمعه) در ورزشگاه تازه تاسیس سپهبد شهید سلیمانی سیرجان پیگیری شد و در نهایت این پرسپولیس بود که توانست سه امتیاز شیرین خارج از خانه را با خود به سوغات ببرد و جایگاه خود را در صدر جدول رده‌بندی تثبیت کند.

ترکیب گل‌گهر در این بازی مهرداد بشاگردی، علیرضا علیزاده، سیدعلیرضا ابراهیمی، بهنام برزای، علی اصغر عاشوری، رضا محمودآبادی، میلاد زکی‌پور، یونس شاکری، سعید صادقی، احمدرضا زنده روح و آرمین سهرابیان بود و در مقابل شاگردان یحیی گل محمدی، حامد لک، سیدجلال حسینی، احمد نورالهی، میلاد سرلک چوبا، کمال کامیابی‌نیا، احسان پهلوان، مهدی شیری، وحید امیری، سعید آقایی، امید عالیشاه و سیامک نعمتی صف آرایی کردند.

گل‌گهر که تا پیش از این مسابقه در جایگاه ششم جدول رده بندی قرار داشت برای صعود به جایگاه چهارمی و پرسپولیس به دنبال تثبیت سرنشینی خود در مستطیل سبز می‌جنگید لذا پیروزی در این بازی در آغاز مسابقه برای ۲ تیم از اهمیتی ویژه برخوردار بود.

رقابت ۲ تیم با سوت داور به عنوان نخستین بازی رسمی در ورزشگاه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی آغاز شد، این ورزشگاه را شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر با تنوع رشته‌های ورزشی بسیاری برای مردم سیرجان به‌ویژه کارمندان این شرکت احداث کرده است.

سوت آغاز بازی و حملات پی در پی پرسپولیس و گل‌گهر از ابتدای مسابقه نشان داد که  ۲ تیم برای برد به میدان آمده‌اند، دقیقه ۱۹ این مسابقه احمد زنده‌روح بازیکن کرمانی روی یک ضربه تماشایی کرنر، توپ را به تیرک دروازه پرسپولیس کوبید و در برگشت نیز ضربه عاشوری بلوکه شد.

برخلاف روند بازی، نفوذ سعید آقایی و یک پاس کوتاه از جناحین، توپ میان شلوغی جلوی دروازه به احمد نورالهی رسید که با تکل و یک ضربه در دقیقه ۳۰ دروازه گل‌گهر را باز کرد.

در دقیقه ۳۸ ضربه سر یونس شاکری را حامد لک راهی کرنر کرد تا همچنان دروازه پرسپولیس بسته بماند و در دقیقه ۴۳ نیز بشاگردی دروازه بان گل‌گهر ضربه تک به تک امیری بازیکن پرسپولیس را دفع کرد که به گل تبدیل نشد.

همچنین در دقیقه ۵۵ دروازه بان پرسپولیس ضربه علیزاده مهاجم تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان را در حالت تک به تک دفع کرد.

امید عالیشاه در دقیقه ۶۰ مسابقه با یک حرکت پا به توپ، پس از نفوذ چند متری و در حالی که مدافعان گل‌گهر جا ماندند، توانست توپ را وارد دروازه گل‌گهر سیرجان کند که خیال بازیکنان گل‌محمدی راحت تر شود.

همچنین اعلام شد که، بازی های هفته ۱۶ لیگ برتر فوتبال کشور به علت زمان بازی‌های تیم ملی در اواسط خردادماه و لزوم استراحت بازیکنان و فصل نقل و انتقالات یک هفته به تعویق افتاد.

نعمتی در دقیقه ۶۸ مسابقه از غفلت خط دفاعی استفاده کرد و ضربه را به سمت دروازه گل گهر شلیک کرد که پس از دفع توپ توسط دروازه بان، در بازگشت شیری بازیکن پرسپولیس را به گل تبدیل کرد که گل سوم برای تهرانی‌ها در نمایشگر ورزشگاه شهید سلیمانی سیرجان ثبت شد.

نتیجه عجیب و غریب مسابقه در سیرجان درحالی رقم خورد که دقیقه ۷۲ مسابقه احمدرضا زنده روح هنگام دفع، توپ ارسالی پرسپولیسی‌ها را به تور دروازه خودی چسباند و نتیجه بازی را چهار به صفر تغییر داد.

در دقیقه ۸۷ نیز سیامک نعمتی از پرسپولیس توپ برگشتی را پس از دفع توپ توسط دروازه بان به دروازه گل‌گهر کوبید که تبدیل به پنجمین گل پرسپولیس شد و بازی در همین عدد گلزنی پرسپولیسی‌ها به پایان رسید.

این بازی پس از تکمیل ناکامی گل‌گهر سیرجان، موقعیت‌های گلزنی و اتفاقات دیگری هم داشت، ازجمله مهدی عبدی بازیکن پرسپولیس در دقیقه ۷۷ توپ را به تیر دروازه میزبان کوبید، بهنام برزای روی خطا در نزدیکی محوطه جریمه در دقیقه ۸۴ با کارت قرمز داور از زمین مسابقه اخراج شد و علیزاده هم به علت یک خطا در دقیقه ۸۶ از داور کارت زرد گرفت.

پس از این مسابقه تیم فوتبال پرسپولیس تهران با ۳۰ امتیاز در صدر جدول رده بندی لیگ برتر(جام خلیج فارس) و گل‌گهر سیرجان با ۲۲ امتیاز نهم شد. 

صدرنشینی مس کرمان در لیگ یک

همچنین تیم فوتبال مس کرمان دیگر نماینده استان امروز توانست در چارچوب رقابت‌های لیگ دسته یک فوتبال کشور با ۲ گل دقیقه ۴۲ بهرام رشید فرخی و دقیقه ۷۸ محمدعلی صفیا بر خیبر خرم آباد غلبه کند.

مس کرمان با این پیروزی، یک بازی بیشتر و سه امتیاز اختلاف نسبت به تیم دوم در صدر جدول رده بندی جام آزادگان قرار گرفت.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید