تمعاون آموزشی وزیر علوم گفت: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات بسته ۶۰ گیگابایتی اینترنت رایگان در اختیار دانشجویان قرار است.

 آخرین مهلت ثبت نام دانشجویان برای اینترنت رایگان اعلام شد

به گزارش سلام نو به نقل از مهر، علی خاکی صدیق  معاون آموزشی وزیر علوم  درباره جزئیات اینترنت رایگان ویژه دانشجویان گفت: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از ۲۵ بهمن ماه بسته ۶۰ گیگابایتی اینترنت رایگان در اختیار دانشجویان قرار داده و ظاهراً این اینترنت شامل تمام دانشجویان مراکز دانشگاهی و حوزوی در تمامی مقاطع است.

وی با بیان اینکه مهلت ثبت‌نام برای دریافت این بسته اینترنت از زمان اعلام شده تا ۱۵ روز بعد از آن پیش بینی شده و این مهلت قابل تمدید نیست، از دانشجویان درخواست کرد سریعاً با مراجعه به سامانه https://ictgifts.ir نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

معاون آموزشی وزارت علوم تحقیقات و فناوری افزود: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات همچنین لیست دانشجویان وزارت علوم تحقیقات و فناوری، دانشگاه آزاد اسلامی، وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی و حوزه‌های علمیه را درخواست کرده است.

وی ادامه داد: بسته هدایا برای بازه زمانی ۶ ماهه پیش‌بینی شده است و حداکثر پس از گذشت ۱۰ روز از اتمام مهلت ثبت‌نام در حساب کاربری انتخابی دانشجو منظور می‌شود.

به گزارش مهر، در صفحه ثبت نام اینترنت رایگان دانشجویان و طلاب وزارت ارتباطات آمده است:

وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات مفتخر است به منظور ایفای نقش مدنی خود در مواجه با بیماری کرونا و در جهت کمک به امر آموزش، بسته‌های هدیه اینترنت رایگان را در اختیار دانشجویان و طلاب قرار دهد.

در فرآیند پیش‌بینی‌شده، امکان فعال‌سازی بسته هدیه بر روی تلفن همراه دانشجویان و طلاب و یا بر روی تلفن ثابت (ADSL)، وجود دارد. مهلت ثبت‌نام ۱۵ روز است و این مهلت قابل تمدید نیست.

بسته هدایا با حجم ۶۰GB و برای بازه زمانی شش‌ماهه پیش‌بینی شده و حداکثر پس‌از گذشت ۱۰ روز از اتمام مهلت ثبت‌نام، در حساب کاربری انتخابی شما، منظور می‌شود.

کد خبرنگار: ۱۳
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • امیر سلیمانی IR ۱۱:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
    0 0
    خوبه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید