رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران اعلام کرد که در ۲۴ ساعت گذشته ۱۱ نفر بر اثر ابتلا به ویروس کووید ۱۹ جان خود را از دست داده اند.

فوت ۱۱ مازندرانی دیگر بر اثر کرونا
به گزارش سلام نو به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان ، ۱۵۷ بیمار مبتلا به کرونا ۲۴ ساعت گذشته در مراکز درمانی زیرمجموعه دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل بستری شدند و ۱۱ تن نیز در این مدت جان خود را از دست داده اند.

فوت ۹ بیمار کرونایی در حوزه علوم پزشکی مازندران

موسوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با بیان اینکه ۱۳۳ بیمار مبتلا به کرونا، ۲۴ ساعت گذشته در مراکز درمانی زیرمجموعه این دانشگاه بستری شدند، گفت: در همین مدت ۹ بیمار نیز بر اثر ابتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست داده اند.

او افزود: در حال حاضر ۶۹۹ بیمار با علایم ابتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری هستند که ۱۶۴ نفر آن‌ها با حال عمومی بد تحت مراقبت‌های ویژه قرار دارند.

موسوی ادامه داد: ۱۳۴ بیمار بهبود یافته هم شبانه روز گذشته از بیمارستان‌های زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی مازندران مرخص شده اند.

مرگ ۲ بیمار کرونایی در بابل

دکتر سیدفرزاد جلالی رییس دانشگاه علوم پزشکی بابل با اشاره به پذیرش ۲۴ بیمار جدید مبتلا به کرونا، شبانه روز گذشته در چهار بیمارستان تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی بابل و ترخیص ۲۴ نفر با بهبودی نسبی در این مدت، از بستری ۱۸۴ بیمار در بیمارستان‌های تحت پوشش این دانشگاه خبر داد.

دکتر جلالی شمار بیماران بدحال بستری با علائم تنفسی حاد در بخش‌های مراقبت‌های ویژه مراکز درمانی این دانشگاه را ۴۰ نفر اعلام کرد.

او افزود: ۲ نفر شبانه روز گذشته در حوزه زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی بابل جان باختند.

 

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید