پس از حواشی متعدد درباره باشگاه استقلال و وریا غفوری، صبح امروز جلسه‌ای میان این بازیکن و رئیس هیات مدیره باشگاه برگزار شد.

نشست مهم وریا غفوری با اسماعیل خلیل‌زاده

به گزارش سلام نو به نقل از خبر ورزشی، اگرچه حواشی پیرامون باشگاه استقلال تهران پس از دیدار مقابل سپاهان اصفهان طی چند روز اخیر رو به افزایش بوده اما بیا نظر مدیران باشگاه قرار است به زودی مسائل و این اتفاقات برطرف شود.

از این رو، صبح امروز جلسه‌ای میان اسماعیل خلیل زاده و وریا غفوری برگزار شد تا طرفین پیرامون مسائل روز باشگاه با یکدیگر بحث و تبادل نظر کنند.

با توجه به حواشی که طی روزهای اخیر پیرامون تیم ایجاد شده بود، طرفین تبادل نظر کردند و خلیل زاده نسبت به اینکه هواداران از نتیجه‌گیری تیم ناراضی بودند با کاپیتان صحبت کرد و غفوری هم یکسری مسائل را بیان کرد.

در پایان این جلسه طرفین توافق کردند که موضوعات پیش آمده را با یک همدلی و همصدایی از بین ببرند و مقرر شد باشگاه برای کسب نتایج موفقیت‌آمیز در آینده پشتوانه تیم باشد. 

پس از شایعاتی که درخصوص آینده غفوری هم مطرح شده بود این جلسه مشخص کرد که تمام گمانه‌زنی‌ها بدون اعتبار بوده و او مانند قبل به کارش ادامه خواهد داد.

در این جلسه همینطور مقرر شد تا به زودی طی روزهای پیش رو جلسه‌ای بین محمود فکری به عنوان سرمربی تیم با غفوری برگزار شود تا این دو هم با یکدیگر گفتگوی مفصلی داشته باشند.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید