محمود واعظی، رئیس دفتر رئیس‌جمهور گفت: عوامل توهین به رئیس‌جمهور در مراسم ۲۲ بهمن امسال شناسایی شده‌اند.

واعظی از شناسایی عوامل شعار «مرگ بر روحانی» خبر داد

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، رییس دفتر رییس جمهوری از شناسایی عوامل توهین به رییس جمهوری خبر داد و از دستگاه قضایی، وزارت اطلاعات و استاندار اصفهان بابت برخورد با عاملان این حادثه قدردانی کرد.

محمود واعظی گفت: طبق گزارشی که دریافت کردم عوامل این حادثه شناسایی شدند و خوشبختانه قوه قضاییه، وزارت اطلاعات، استاندار و مسئولان استانی بسیار خوب با موضوع برخورد کردند.

رییس دفتر رییس جمهوری افزود: این موضوع بحث رییس جمهور نیست بلکه نهاد ریاست جمهوری مطرح است. ۲۴ میلیون نفر به رییس جمهوری رای دادند و اگر قرار باشد ۲۰ نفر به خودشان اجازه دهند که هر کاری دلشان بخواهد بکنند، عملاً بقیه نهادها، ارگانها و مجموعه‌ای که باید کشور را اداره کند را تضعیف می کنند ضمن اینکه مقام معظم رهبری بارها و بارها تاکید کردند انتقاد خوب است اما توهین، بدزبانی، بی اخلاقی و فحاشی نباید انجام شود.

وی ادامه داد: چهار ماه دیگر انتخابات ریاست جمهوری را پیش رو داریم آیا درست است طرفداران یک کاندیدا به کاندیدای دیگر فحش دهند و برای او تقاضای مرگ کنند؟

واعظی گفت: از قوه قضاییه، وزارت اطلاعات و همچنین از مردم و مسئولان اصفهان و قوای دیگر هم بابت برخورد خوبی که انجام شد، قدردانی می‌کنم.

در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن عده ای موتورسوار به رییس جمهوری توهین کردند. این رفتار با واکنش قاطع شخصیت ها و فعالان سیاسی مواجه شد.

کد خبرنگار: ۱۸
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۰۰:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
    0 0
    مثلا چه کارشون کردند که ما بی خبریم .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید