مهدی هاشمی‌نسب، مدافع سابق تیم ملی فوتبال درباره بازی یادبود دیروز گفت: جای خیلی از بزرگان خالی بود، اما مراسم خوبی برگزار شد؛ امیدوارم قدر پیشکسوتانمان را تا زمانی که در قید حیات هستند، بیشتر بدانیم و بیشتر به بزرگ‌ترها احترام بگذاریم.

به احترام مهرداد و علی عزیز خواستم در این مراسم حاضر باشم / با این وضعیت کرونا جنجال‌ها بیشتر شده است

به گزارش سلام نو به نقل از "ورزش سه"، مهدی هاشمی‌نسب یکی از چهره‌های ویژه تقابل روز گذشته منتخب ۹۸ و منتخب سرخابی بود، چرا که او سابقه بازی برای هر دو تیم پرطرفدار پایتخت را دارد اما دیروز برای تیم منتخب ۹۸ به میدان رفت و پیش از بازی هم به مربیان سابق خود از جمله علی پروین ادای احترام کرد.

هاشمی‌نسب پس از این دیدار، امروز گفتگویی با خبرنگار ما داشت و درباره دیدار یادبود روز گذشته گفت: کار خیلی خوبی بود که برای مهرداد و علی عزیز برگزار شد، دست خداداد عزیزی، علی کریمی، بهنام ابوالقاسم‌پور و محمدرضا مهدوی درد نکند که زحمت هماهنگی این مسابقه را کشیدند؛ نتیجه که اصلا مهم نبود، مهرداد در تیم ملی جوانان و امید با من همبازی بود اما در بزرگسالان دو سه سال بیشتر در کنار هم نبودیم ولی این رفاقت‌مان همیشه ادامه داشت.

وی افزود: هفته‌ای حداقل یکبار با هم صحبت می‌کردیم و واقعا این ماجرا سخت و غیرقابل باور است. علی انصاریان هم که همبازی و هم‌تیمی من بود و پسر خیلی خوبی بود؛ واقعا نبودشان دردناک است اما امیدوارم زودتر آرامش بازگردد و این ویروس لعنتی از همه جهان برود.

به احترام مهرداد و علی عزیز خواستم در این مراسم حاضر باشم / با این وضعیت کرونا جنجال‌ها بیشتر شده است

مدافع سابق تیم ملی ایران درباره احمدرضا عابدزاده هم گفت: او یکی از صمیمی‌ترین دوستان من است و باهم رابطه خانوادگی داریم؛ همشهری من است و هم‌تیمی من بوده و کاپیتان من هم بوده است. ما باهم خیلی صمیمی هستیم و خوشحال شدم دوباره او را دیدم، همیشه در ارتباطیم اما بالاخره احمدرضا عابدزاده یکی از افتخارات فوتبال ایران است. بقیه دوستان هم حضور داشتند که همگی از بزرگان هستند و کسانی بودند که برای فوتبال ملی زحمت زیادی کشیده‌اند. این دوستان به نمایندگی از خیلی از بزرگان بودند.

مهدی هاشمی‌نسب ادامه داد: جای خیلی از بزرگان خالی بود، اما مراسم خوبی برگزار شد؛ امیدوارم قدر پیشکسوتان‌مان را تا زمانی که در قید حیات هستند، بیشتر بدانیم و بیشتر به بزرگ‌ترها احترام بگذاریم.

پیشکسوت فوتبال ایران درباره دیدار با علی پروین توضیح داد: فوت عزیزان‌مان در این مدت نشان داد که دنیا ارزشش را ندارد، این دوستان برای من زحمت کشیده بودند و من هم به رسم ادب و معرفت به سمت آن‌ها رفتم و خوش و بش کردم؛ هیچ مشکلی هم نیست، درسته قبلا ناراحتی و دلخوری بوده اما دیگر با این مراسمات نباید دلخوری باشد و باید آدم دلش را با همه صاف کند چون دنیا خیلی کوچک است و زود می‌گذرد. خیلی خوب است که همه باهم خوب باشیم و اگر برای خوب بودن نیاز است من پیش‌قدم شوم، صددرصد این کار را انجام می‌دهم چرا که ما اهالی فوتبال باید احترام یکدیگر را حفظ کنیم و این مسئله مهم است.

هاشمی‌نسب درباره غیبت نکونام هم گفت: همه در بازی دیروز از جواد نکونام می‌پرسیدند چرا که ما در فولاد همکار هستیم اما برنامه تیمی اجازه نداد تا نکونام برای این مسابقه به تهران بیاید؛ او خیلی دوست داشت باشد اما برنامه تیمی اجازه نداد، اما من به احترام مهرداد و علی عزیز خواستم در این مراسم حاضر باشم.

او با بر شمردن غایبان دیدار دیروز گفت: البته جای خیلی‌ها برای این بازی خالی بود، حسین کعبی، محمد علوی، ناجی بداوی، جلال کاملی، ابراهیم تهامی و خیلی‌های دیگر که من چند نفر را نمونه اسم بردم؛ این‌ها کسانی هستند که برای فوتبال ملی زحمت کشیدند و انشالله که این مراسمات و تکریم‌ها ادامه‌دار باشد و جمعی باشد که همگان حضور داشته باشند. بازهم باید از دست‌اندرکاران و برگزار کنندگان این بازی تشکر کنم، انشالله روحشان شاد باشد.

به احترام مهرداد و علی عزیز خواستم در این مراسم حاضر باشم / با این وضعیت کرونا جنجال‌ها بیشتر شده است

مهدی هاشمی‌نسب درباره خوش و بش با مهدی تارتار و یحیی گل‌محمدی گفت: بالاخره همه از دوستان ما هستند، فوتبال است و نمی‌شود گفت جنجال و حرف ندارد و باید زحمت کشید؛ نیمکت‌ها هم بعضی وقت‌ها صحبت می‌کنند و همیشه در فوتبال ایران این‌چنین بوده است و نباید ناراحتی به وجود بیاید چون ۹۰ دقیقه است و تمام می‌شود. با این وضعیت کرونا و ورزشگاه‌های خالی، صداها بیشتر به گوش هم می‌رسد و جنجال‌ها بیشتر شده است اما من با این دوستان هم صحبت کردم و دلخوری نیست و این بازی‌ها برای این است که اگر ناراحتی وجود دارد، از بین برود و به جای ناراحتی‌ها رفاقت و دوستی باشد.

پیشکسوت فوتبال ایران در بخش پایانی صحبت‌های خود درباره شرایط بدنی بازیکنان در جدال دیروز هم گفت: اکثرا وضعیت خوبی نداشتند چرا که از فوتبال دور هستند؛ بعضی‌ها تمرین دارند و این فوتبال‌ها برد و باخت در آن که هیچ اهمیتی ندارد اما همین‌که کنار هم باشیم و مردم با دیدن این فوتبال‌ها دل‌شان شاد شود و خاطرات برای آن‌ها زنده شود، کافی است. فکر می‌کنم دیروز این اتفاق افتاد و مردم بازیکنانی که از آن‌ها خاطرات خوبی به یاد دارند را در زمین دیدند، همین‌که مردم شاد شوند و فاتحه‌ای برای دو عزیز بفرستند، کافی است.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید