فرزاد آشوبی، پیشکسوت سابق پرسپولیس می‌گوید شرایط حال برای پرسپولیس کاملا متفاوت است. آنها با توجه به کمبودهایی که داشتند در برخی از بازی‌ها نتوانستند نتایج لازم را کسب کنند اما هنوز به لحاظ ساختار و کیفیت گروهی بهترین و فنی‌ترین تیم ایران است.

پرسپولیس بیشترین آسیب را بعد از فینال لیگ قهرمانان آسیا از محدودیت بازیکنان خورد / علی انصاریان رفت و ما را از دیدن خنده‌های خود محروم ساخت

به گزارش سلام نو، فرزاد آشوبی در گفتگو با ایلنا در خصوص آخرین وضعیت پارس جنوبی جم در مسابقات لیگ دسته اول فوتبال آزادگان، بیان کرد:  نتایج پارس جنوبی تا بدین جای فصل کاملا قابل دفاع است. میتوانستیم نتایج بهتری را بگیرم اما فوتبال است و مجموعه‌ای از کارهای غیرقابل پیش بینی که در آن رخ می‌دهد که باعث می‌شود نتایج دیگری رقم بخورد. پارس نیز با مشکلاتی با آنها دست و پنجه نرم می‌کند که ما امیدواریم برطرف شود تا تیم دوباره بتواند نتایج خوب خود را تکرار کند و به لیگ برتر صعود کند.

هافبک سابق پرسپولیس در مورد وضعیت پرسپولیس و مشکلاتی که پیش روی این تیم قرار دارد گفت: مسائل و موارد مختلفی وجود دارد که ذهن یک تیم را درگیر می‌کند. پرسپولیس هنوز  کمبودی‌های را دارد که هنوز به چشم می‌آید که باید برای ادامه موفقیت خود در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا آن را برطرف کند. پرسپولیس بیشترین آسیب را بعد از فینال لیگ قهرمانان آسیا از محدودیت بازیکنان خورد. با جذب بازیکنان جدید و همچنین پایان محرومیت عیسی آل کثیر می‌تواند موفقیت پرسپولیس را تضمین کند.

وی در مورد چیدمان و تعویض های پرسپولیس  در مسابقات اخیر این تیم اظهار داشت: به عنوان مثال در دربی یک بازی فوق العاده انجام داد و می‌توانست گل‌های بیشتری نیزبه ثمر برساند حالا اینکه ‌کادرفنی می‌توانست در این دیدار تعویض کند یا خیر و اینکه چه کسی را بازی بدهد هیچ کس به اندازه یحیی گل محمدی و کادر فنی از توان بازیکنان خود آگاه نیست و قطعا هدف موفقیت پرسپولیس بوده که در بازی‌های اخیر به خوبی این را ثابت کردند. عملکرد این پرسپولیس و کادر فنی با توجه به شرایطی که این تیم دارد کاملا قابل دفاع و قابل تقدیر است.

وی افزود: شرایط حال برای پرسپولیس کاملا متفاوت است. آنها با توجه به کمبودهایی که داشتند در برخی از بازی‌ها نتوانستند نتایج لازم را کسب کنند. اما رفته رفته پرسپولیس به خوبی ثابت کرد با همین بضاعتی که دارد موفقیت‌های این تیم اتفاقی نبوده و آنها یکی از فنی ترین تیم‌های آسیا هستند.

آشوبی در مورد قرعه پرسپولیس در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا بیان کرد: پرسپولیس متاسفانه با توجه به مشکلاتی که با اون روبه رو است کمی از شرایط ایده آل خود دور شده است و همین کار این تیم را سخت خواهد کرد. اگر می‌خواهیم موفقیت این تیم تداوم داشته باشد و بتواند انتظارات را برآورده کند قطعا باید مشکلات این تیم برطرف شود و نفراتی باید جایگزین شوند که بتوانند کلاس این تیم را در آسیا حفظ کنند. پرسپولیس هنوز به لحاظ ساختار و کیفیت گروهی بهترین و فنی ترین تیم ایران است و این نکته امیدوارکننده در خصوص این تیم است تا موفقیت‌های خود را تکرار کند.

آشوبی در پایان در مورد درگذشت مهرداد میناوند و علی انصاریان بیان کرد: متاسفانه در طول یک هفته دو تن از عزیزانی را از دست دادیم که خاطرات شیرینی را برای  همه ما رقم زدند. مهرداد میناوند عزیز که در آن تیم نوستالژیک ۹۸ حضور داشت و تا ابد در ذهن فوتبال دوستان نام و یاد او زنده خواهد ماند. در مورد علی انصاریان رفت و ما را از دیدن خنده‌های خود محروم ساخت. هرگز روزی که هواداران پرسپولیس وی را درحالی که در دربی لباس استقلال برتن داشت و تشویقش کردند و گریه های انصاریان مقابل آنها را فراموش نخواهم کرد. همین موضوع عمق محبوبت آن را می‌رساند. این ضایعه را به خانواده این دو عزیز و فوتبال دوستان تسلیت می‌گویم.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید