عباس قبادی، ­دبیر ستاد تنظیم بازار گفت: امسال اصناف فروش فوق العاده و اینترنتی خواهند داشت.

وضعیت برگزاری نمایشگاه‌های بهاره مشخص شد

به گزارش سلام نو به نقل از خبرآنلاین، عباس قبادی با بیان این مطلب در گفتگو با برنامه تیتر امشب اظهار کرد: امسال برخلاف سنوات گذشته نمایشگاه بهاره برگزار نمی‌شود بجای آن با رعایت تمامی شیوه نامه‌های بهداشتی، اصناف فروش فوق العاده و اینترنتی خواهند داشت.

وی افزود: اولویت در حفظ سلامت مردم گذاشته شده است و به هموطنان اطمینان می‌دهیم در تامین کالای شب عید مانع از نوسانات قیمت در بازار شویم.

قبادی از ذخایر ۴۰ هزار تن سیب و پرتقال برای تامین میوه شب عید خبر داد و بیان کرد: تا حدودی تنظیم بازار به اصناف واگذار و درکنار آن ذخایر میوه هم در نظر گرفته شده است.

او با اشاره به آزاد شدن واردات موز به کشور  عنوان کرد: موز وارداتی در راه است.

در این برنامه رئیس اتحادیه میدان مرکزی میوه و تره‌بار نیز از تولید ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار تن مرکبات در استان مازندران و ۵۰۰ هزار تن در استان فارس خبر داد و اظهار کرد:  تصمیم بر این شد به میزان یک سوم سال گذشته میوه ذخیره شود.

مصطفی دارایی‌نژاد با بیان اینکه قیمت سیب و پرتقال حدود ۱۵ تا ۲۰ هزار در میدان مرکزی به فروش می‌رسد، گفت: در حال حاضر در استان مازندران ۷۰۰ هزار تن میوه  ذخیره شده است به طوری که فروش این میزان میوه ممکن است تا اردیبهشت سال بعد طول بکشد.

وی گفت: نارنگی فسا و بندری تامین کننده بازار و قیمت آن نسبت به پرتقال بیشتر است.

دارایی نژاد تصریح کرد: اگر باغداران بر سر قولی که به اتحادیه میدان مرکزی میوه و تره‌بار نباشند، میوه را بصورت کشوری قیمت گذاری می کنیم.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید