معاون سیاسی وزارت امور خارجه گفت: جمهوری اسلامی ایران در رابطه با امنیت منطقه خلیج فارس تنها با کشورهای منطقه گفت و گو می‌کند.

درباره امنیت منطقه، تنها با کشورهای منطقه گفت‌وگو می‌کنیم

معاون سیاسی وزارت امور خارجه گفت: جمهوری اسلامی ایران در رابطه با امنیت منطقه خلیج فارس تنها با کشورهای منطقه گفت و گو می‌کند.

به گزارش اداره‌کل اطلاع‌رسانی و امور سخنگویی وزارت امور خارجه، "علی بن فهد الهاجری" نماینده ویژه وزیر امور خارجه قطر در امور منطقه که به همراه وزیر خارجه آن کشور به تهران آمده بود، روز دوشنبه با سید عباس عراقچی معاون سیاسی وزارت امور خارجه ایران دیدار و گفت و گو کرد.

در این دیدار سید عباس عراقچی با اشاره به روابط خوب دو کشور، بر لزوم استمرار رایزنی‌ها پیرامون مسائل دوجانبه و منطقه‌ای تاکید کرد و افزود: ایجاد امنیت و ثبات منطقه‌ای در چارچوب گفت وگوهای منطقه‌ای و با حضور تمام کشورهای منطقه و بدون دخالت خارجی تحقق می‌یابد و جمهوری اسلامی ایران در رابطه با امنیت منطقه خلیج فارس تنها با کشورهای منطقه گفت و گو می‌کند.

علی بن فهد الهاجری نماینده ویژه وزیر امور خارجه قطر در امور منطقه نیز با اشاره به سرنوشت مشترک کشورهای منطقه بر لزوم توجه به توسعه سیاسی و اقتصادی منطقه تاکید نموده و بهترین شکل مناسبات را حل و فصل سیاسی بحران ها و رفع نگرانی‌ها از طریق گفت و گو دانست و بر اراده و علاقمندی قطر به توسعه مناسبات دو کشور در حوزه‌های مختلف تاکید کرد.

کد خبرنگار: ۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید