محمد مهاجری می‌گوید امروز احمدی‌نژاد می‌داند که در هیچ انتخاباتی تایید صلاحیت نمی‌شود و اگر تایید صلاحیت شود، رای نمی‌آورد.

احمدی‌نژاد می‌خواهد آرتیست در صحنه سیاسی کشور باشد / دولت احمدی‌نژاد یکی از فاسدترین دولت‌ها در طول تاریخ ایران بود

به گزارش سلام نو به نقل از برنا، محمد مهاجری درباره افرادی که احمدی‌نژاد می‌گوید برای دعوت او به نامزدی انتخابات ریاست جمهوری جلوی خانه او جمع می‌شوند گفت: این افراد را با هزینه زیاد به تهران می آورند و حتی به بعضی از آنها نمی گویند مقصد سفر کجاست.

او افزود: الان که اطلاعات این موضوع لو رفته که افراد را تطمیع می کنند و هزینه‌های سفر و غذا و اسکان آنها را می پردازند، احمدی نژاد با نامه نوشتن به روحانی و ادعای اینکه با چندنفر در برابر خانه او برخورد شده، می خواهد فضا را شلوغ کند تا موضوع ساماندهی افراد و هزینه‌های انتقال آنان فراموش شود.

مهاجری تاکید کرد: احمدی نژاد می خواهد آرتیست در صحنه سیاسی کشور باشد و یکی از راههای آرتیست شدن ایجاد این فضا است.

این فعال اصولگرا با بیان اینکه رای آوری احمدی نژاد توهم است، اظهار کرد: امروز احمدی نژاد می داند که در هیچ انتخاباتی تایید صلاحیت نمی شود و اگر تایید صلاحیت شود، رای نمی آورد.

او اضافه کرد: احمدی نژاد یکی از فاسدترین دولت‌ها را در طول تاریخ ایران داشت او در ایام پایانی دولتش ۱۸ میلیارد تومان از پول ریاست جمهوری را برداشت تا خرج دانشگاهی کند که وجود خارجی نداشت الحمدالله آن زمان متوجه شدند و جلوی این فساد گرفته شد ولی سایر پرونده های او هرگز بررسی نشد.

او یادآور شد: قوه قضائیه در ۸ سال گذشته هیچ کار جدی در مورد رسیدگی و محاکمه احمدی نژاد انجام نداده است. ببینید در امریکا با ترامپ چه کردند. او در مقابل افکار عمومی محاکمه شد اما در مورد احمدی نژاد حتی یک احضار ساده صورت نگرفته است.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید