مهدی پاشازاده، پیشکسوت استقلالی‌ها می‌گوید عملکرد این تیم برابر سپاهان اصفهان نه تنها قابل قبول نبود بلکه استقلال هم تیم همیشگی نبود.

دیاباته نباید این اندازه از تیم دور باشد / این فصل برای تیم پرمهره ای مثل استقلال فرصت خوبی جهت رسیدن به قهرمانی است

به گزارش سلام نو به نقل از ایلنا، مهدی پاشازاده پیشکسوت استقلالی‌ها می‌گوید آبی پوشان در بازی مقابل سپاهان دور از انتظار ظاهر شدند اما با از دست دادن قدرت جدول و با توجه به نزدیک بودن امتیازات همچنان شانس قهرمانی دارند و باید نواقص را برطرف کنند تا برای به دست آوردن این مهم تلاش کنند. 

استقلال برابر سپاهان شکست خورد و صدر جدول را از دست داد.

استقلال اصلا خوب نبود.تیم تمرکز نداشت و سجاد شهباززاده هم زهردار عمل کرد و در کل استقلال همیشگی نبودیم.

عملکرد خط دفاعی چطور بود؟

 سه دفاعه بازی کردن اصلا به نفع ما نبود. مدافعان به هیچ عنوان وظایفشان را انجام ندادند و تمرکز نداشتند. مدیریت در خط دفاعی وجود نداشت 

نیمکت نشینی ریگی هم مورد انتقاد قرار گرفت.

 به هر شکل کادرفنی تشخیص می‌دهد کدام بازیکن بازی کند و کدام بازیکن بازی نکند ولی ریگی به نظرم جزو تاثیرگذارترین بازیکنان فصل گذشته ما بود و در چند بازی که این فصل انجام داد هم جزو بهترین‌ها بود. او خودش را فدای تیم می‌کند و بازیکن جنگندهای است. 

غیبت شیخ در خط حمله اثرگذار نیست؟

قطعا نبود او اثرگذار است.او بازیکن تاثیرگذار ماست و نباید این اندازه از تیم دور باشد. فکر می‌کنم اگر در ترکیب اصلی بود خیلی زوج خوبی برای قایدی می‌شد. غیبت او به تیم ضربه زده و از توان خط حمله تیم کم کرده است.

استقلال می‌تواند با سیستم ۲-۵-۳ موفق شود؟

به نظرم استقلال ابزار خیلی خوبی برای این سیستم در اختیار دارد به شرط اینکه چه در دفاع و چه در حمله در بازه‌های مختلف روی انتقال‌ها برنامه داشته باشد. اینکه فقط ما پرس کنیم و توپ بگیریم و بعد کاری نتوانیم انجام بدهیم در واقع یک بازی جواب می‌دهد و یک بازی هم جواب نمی‌دهد. بالاخره بازیکن حریف یک اشتباه پاس به عقب می‌دهد و ما گل می‌زنیم ولی در یک بازی هم شاید مثل همین بازی سپاهان حریف اشتباه نکند و برای شکست پرس برنامه داشته باشد. 

برای استقلال شانس قهرمانی قائل هستید؟

این فصل با توجه به نزدیکی امتیازات تیم‌ها به یکدیگر برای یک تیم پرمهره ای مثل استقلال فرصت خوبی است که بتواند قهرمان شود. امیدوارم که از این فرصت استفاده کنند چون روی ۵۵ یا ۵۶ امتیاز هم بتوانند قهرمان شوند. امیدوارم که بتوانند امتیازات لازم برای قهرمانی را کسب کنند. حیف است تیمی با این همه مهره قهرمان نشود.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید