رئیس کل دادگستری استان زنجان در واکنش به اظهارات آذری جهرمی گفت: مستندات جمع‌آوری و با فوریت علیه این مسئول پرونده قضائی تشکیل شد.

تشکیل پرونده قضایی علیه ‌آذری‌جهرمی در زنجان

به گزارش سلام نو به نقل از تسنیم، حجت‌الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی امروز در جمع خبرنگاران در واکنش به اظهارات آذری جهرمی اظهار داشت: هفته گذشته وزیر ارتباطات در زنجان صحبت‌های نادرست و خلاف سیاست‌های نظام  ایراد نمود، بر همین اساس بلافاصله مستندات جمع‌آوری  و با فوریت علیه این مسئول پرونده قضائی تشکیل شد.

وی با بیان اینکه همه مسئولان باید در مسیر و خط  انقلاب  قرار بگیرند و کسی نمی‌تواند با صحبت‌های خود انقلاب و نظام را زیر سوال ببرد، افزود: جای تاسف دارد یکی از مسئولان کشوری حرف‌های نادرست و خلاف سیاست‌های نظام  بیان کنند.

رئیس‌کل دادگستری استان زنجان اظهار کرد: انقلاب ما مردمی، اسلامی و بر پایه ارزش‌ها و باورهای دینی مردم بوده است، در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی وظیفه همه تحکیم پایه‌های نظام و انقلاب است و همه ما باید در این راه  تلاش کنیم نه اینکه با صحبت‌های نسنجیده ارزش‌های نظام  و انقلاب را زیر سوال ببریم. با توجه به اینکه رسیدگی به اتهامات این گونه مقامات در صلاحیت دادسرای تهران است به همین منظور پرونده به مرجع مذکور جهت رسیدگی ارسال شد.

آذری جهرمی چندی قبل در شورای اداری استان زنجان و افتتاح چندین پروژه استانی گفته بود: درس امام(ره) این بود که همانگونه که به کاخ سفید اعتمادی نیست، امید بستن به «کاخ کرملین» هم راهبرد درستی نیست.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید