پس از پایان سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر و بازگشایی سالن های نمایش نمایش «غرب حقیقی» به کارگردانی امید سعید پور و تهیه کنندگی پرویز پرستویی بر روی صحنه تالار مولوی خواهد رفت.

بازگشت پرویز پرستویی به تئاتر با تهیه کنندگی «غرب حقیقی»

به گزارش سلام نو به نقل از خبرآنلاین، سه نمایش «غرب حقیقی»، «حاد» و «زندگی در لانگ شات یا مرگ در کلوز آپ»، اجراهای خود را در مرکز تئاتر مولوی آغاز می‌کنند.

نمایش «غرب حقیقی» نوشته سم شپارد و کارگردانی امید سعیدپور، اجرای خود را از ۲۷ بهمن در سالن اصلی مرکز تئاتر مولوی آغاز می‌کند. تهیه این نمایش که هر شب ساعت ۱۸ و به مدت زمان ۶۰ دقیقه روی صحنه می‌رود، بر عهده پرویز پرستویی، هنرمند شناخته شده تئاتر و سینما است.

از دیگر عوامل این نمایش می‌توان به حمیدرضا چرختاب، امید سعیدپور و شادی امیری به عنوان بازیگران این نمایش اشاره کرد.

همچنین نمایش «زندگی در لانگ شات یا مرگ در کلوز آپ » به نویسندگی محمدرضا مالکی و جواد خورشا و کارگردانی محمدرضا مالکی، از ۲۷ بهمن در سالن کوچک تئاتر مولوی اجرای خود را آغاز و همه روزه در ساعت ۱۷ به صحنه می‌رود. در این مونولوگ نمایشی، محمدرضا مالکی ایفای نقش می‌کند.

دیگر نمایشی که با رفع محدودیت‌های کرونا به صحنه می‌رود، نمایش «حاد» به نویسندگی علیرضا اجلی و کارگردانی ابراهیم عبدی است که با مدت زمان ۴۰ دقیقه از روز دوشنبه ۲۷ بهمن، ساعت ۱۹، اجرای خود را در سالن کوچک مرکز تئاتر مولوی آغاز می‌کند. در این نمایش نیز نغمه طوسی، مصطفی عطری و محمدرضا آریان به عنوان بازیگر حضور دارند.

این نمایش‌ها با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی، میزبان مخاطبان خواهند بود و  همه دانشجویان مراکز آموزش عالی، با ارائه کارت دانشجویی معتبر، می‌توانند از تخفیف ۶۰ درصدی مرکز تئاتر مولوی استفاده کنند.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید