مجتمع تجاری جهیزیه ایران در قلب شوش ساخته شد تا فضا را تغییر دهد. این مجتمع مثل مجتمع‌های شمال شهر روی باغات و با قطع درختان ساخته نشد، بلکه روی منطقه‌ای ساخته شد که ویرانه و پر از آسیب اجتماعی بود.

مجتمع تجاری جهیزیه ایران؛ مرکز خریدی متفاوت در میدان شوش

میدان شوش یکی از قدیمی‌ترین و مهم‌ترین مراکز خرید تهران است و سال‌ها است که نامش با خرید جهیزیه برای زوج‌های جوان گره خورده است. همین پیش زمینه باعث شد تا مجتمع تجاری جهیزیه ایران به عنوان یکی از بزرگ‌ترین و مجهزترین مجتمع‌های تجاری تهران در ضلع شمال غربی میدان شوش ساخته شود.

به گزارش سلام نو، این مجتمع تجاری عظیم با امکانات خارق‌العاده خود تبدیل به مرکز خریدی غیر قابل چشم پوشی در قلب شوش شده است. مجتمع تجاری جهیزیه ایران با امنیت فوق‌العاده، پارکینگ بزرگ، فروشگاه‌های خوش قیمت و البته امکانات رفاهی سطح بالا باعث می‌شود تا مشتری‌ها از شلوغی، ناامنی و دردسرهای فروشگاه‌های سطح شوش به این مجتمع پناه بیاورند و خریدی امن، آسوده و راحت را تجربه کنند.

ویژگی‌های یک مرکز خرید خوب

پیش از آن که به طور ویژه به مرکز خرید جهیزیه ایران بپردازیم بیاید به این سؤال پاسخ دهیم که یک مجتمع تجاری خوب باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد.

مدیریت یک‌پارچه: مجموعه باید دارای یک مدیریت واحد با یک برنامه مشخص باشد که بتواند خدمات مجموعه را به خوبی مدیریت کند و نظم را در فروشگاه برقرار کند.

امکانات رفاهی: یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های هر فروشگاهی، امکانات رفاهی آن از جمله تهویه مطبوع، سیستم گرمایش مرکزی و سرویس‌های بهداشتی مناسب، امکانات غذایی خوب و ... باشد. بهتر است به جز مغازه‌ها، مکان‌هایی برای استراحت مشتری در نظر گرفته شود. این مکان استراحت شامل فودکورت و نمازخانه می‌شود.

پارکینگ اختصاصی برای مشتری و فروشنده: پیش از این داشتن پارکینگ اختصاصی به خصوص برای خدمت رسانی به مشتریان، برای مراکز تجاری قدیمی چندان مهم نبود، اما امروز وضعیت فرق کرده است و هر مرکز خرید موفقی به پارکینگی مناسب برای فروشنده و خریدار نیاز دارد.

درب، پله و آسانسور مناسب: مشتری برای ورود و خروج و رفت و آمد در مجموعه نباید مشکلی داشته باشد. در نتیجه مجموعه باید شامل درهای ورود و خروج مناسب، پله‌های برقی کافی و سالم و آسانسورهای استاندارد و راحت باشد.

سیستم ایمنی: شاید مهم‌ترین خواسته فروشنده از مرکز خریدی که ساکن آن است امکانات ایمنی مناسب در برابر سرقت و البته حوادث غیرمترقبه از جمله آتش سوزی و زلزله است.

نگاهی به مجتمع تجاری جهیزیه ایران نشان می‌دهد که این مرکز خرید نه تنها تمام این استانداردها را به طور کامل دارد بلکه بسیاری از آن‌ها را به شکل قابل توجهی ارتقاع داده است.

مجتمع تجاری جهیزیه ایران چگونه ساخته شد؟

مجتمع تجاری جهیزیه ایران با ۱۴۰ هزار متر زیر بنا در ۱۴ طبقه با ظرفیت پارکینگی بیش از ۲۵۰۰ خودرو درست در قلب میدان شوش ساخته شده است که در ۵ طبقه آن بیش از ۱۰۰۰ واحد تجاری موجود است. طبقه چهارم این مجتمع تجاری نیز یک فلت ۱۰ هزار متری یک دست با ارتفاع ۶ متر است که امکان استقرار یک فروشگاه یا سالن بزرگ را دارد.

مجتمع تجاری جهیزیه ایران؛ مرکز خریدی متفاوت در میدان شوش

مراحل آغازین ساخت این مجتمع تجاری بیش از یک دهه پیش شروع شد. وقتی که مالکان مجتمع تجاری جهیزیه ایران تصمیم گرفتند کلنگ یکی از مجهزترین و مدرن‌ترین مجتمع‌های تجاری تهران را به جای الهیه یا اقدسیه در قلب شوش به زمین بزنند. برای این امر زمین مورد نظر به قیمت روز خریداری شد، آن هم در منطقه‌ای که با آسیب‌های اجتماعی بسیاری دست و پنجه نرم می‌کرد.

یکی از مسئولین این مجتمع تجاری درباره وضعیت محل این مجتمع تجاری در یک دهه پیش روایت جالبی دارد. وی می‌گوید: تقریباً ۱۲ سال پیش بود که تصمیم گرفته شد گودبرداری این مجتمع تجاری در ضلع شمال غربی میدان شوش انجام شود. در آن زمان در مکان فعلی این مجتمع تعداد قابل توجهی خانه وجود داشته که هم از لحاظ کیفیت ساخت و ساز و هم از نظر آسیب‌های اجتماعی وضعیت خوبی نداشت.

وی ادامه داد: من درست به خاطر دارم. در آن زمان در کوچه پس کوچه‌هایی که در محل فعلی مجتمع وجود داشت انواع مشکلات به چشم می‌خورد. کودکانی بودند که معتاد شده بودند. زنان جوانی بودند که به دلیل اعتیاد مثل پیرزنان به نظر می‌رسیدند. در این مکان مواد خرید و فروش می‌شد و پلیس به صورت دوره‌ای مواد فروشان را جمع می‌کرد، اما در نهایت آن‌ها به این محل باز می‌گشتند.

در چنین مکانی بود که کلنگ جهیزیه ایران به زمین خورد. مالکین مجتمع نه تنها زمین را به قیمت از مالکین خریدند، بلکه به آن‌ها در یافتن خانه جدید نیز کمک کردند و تلاش کردند تا انواع حمایت را از آن‌ها بکنند.

حمایت از اشتغال و تولید ملی در قلب میدان شوش

احتمالاً این سؤال برای شما هم ایجاد شده است که چرا باید چنین مجتمع تجاری عظیمی را در شوش ساخت. واقعیت این است که همه دوست دارند در الهیه و اقدسیه مجتمع تجاری بسازند و به همین دلیل شمال شهر به اندازه کافی مرکز خرید داد. اما شوش این طور نیست و مراکز خرید آن هیچگاه کیفیت شمال شهر را تجربه نکردند.

مجتمع تجاری جهیزیه ایران در قلب شوش ساخته شد تا فضا را تغییر دهد. این مجتمع مثل مجتمع‌های شمال شهر روی باغات و با قطع درختان ساخته نشد، بلکه روی منطقه‌ای ساخته شد که ویرانه و پر از آسیب اجتماعی بود. این مجتمع چنین محلی را امروز به یک مرکز اشتغال بزرگ برای اهالی منطقه تبدیل کرده و باعث شد تا حتی از شمال شهر هم خریداران به سمت شوش بیایند.

این ویژگی نه تنها توجه همه را به شوش جلب می‌کند بلکه باعث اشتغال‌زایی برای اهل منطقه نیز می‌شود. به گفته مدیران این مجتمع تجاری، اولویت جذب نیروهای خدماتی این مجتمع از نگهبان، منشی تا کادر فروشنده غذا و دیگر نیروهای مورد نیاز مجموع با اولویت اهالی شوش جذب می‌شود. به این شکل هم نیروها کارآمدی بیشتری دارند هم ظرفیت اشتغال مجموعه به طور کامل صرف جوانان همان منطقه می‌شود.

مجتمع تجاری جهیزیه ایران؛ مرکز خرید متفاوت

اگر مجتمع تجاری جهیزیه ایران را به چشم یکی از مجتمع‌های تجاری ساده سطح تهران، بازار تهران یا حتی شمال شهر می‌بینید سخت در اشتباه هستید. در جهیزیه ایران شما می‌توانید یک صبح تا شب به خرید بپردازید و حتی نیازی به خروج از این مجموعه تجاری رفاهی عظیم نداشته باشید.

هدف اصلی مجتمع تجاری جهیزیه ایران، آن طور که از نامش پیداست، آن است که هر کسی بتواند صفر تا صد وسایل شروع یک زندگی را تأمین کند. این صفر تا صد از قابلمه تا یخچال، اجاق گاز و سرویس خواب را شامل می‌شود. با این همه چنین خریدی وقت گیر است. شما به پارکینگ، سرویس بهداشتی، غذا و حتی شاید مکانی برای استراحت و نماز نیاز داشته باشید. برای هیچ کدام از این موارد نیاز نیست از مجتمع تجاری جهیزیه ایران خارج شوید.

مجتمع تجاری جهیزیه ایران؛ مرکز خریدی متفاوت در میدان شوش

در هر طبقه این مجتمع تجاری ۱۶ واحد سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی موجود است. فضایی ویژه نیز برای نگهداری از کودکان تدارک دیده شده که مربیان آموزش‌دیده در طول خرید با کودکان بازی و از آنان مراقبت می‌کنند. ۴۸ پله برقی، ۹ آسانسور نفر بر و ۱ آسانسور باری موجود در کل مجتمع موجود است. مسجدی کوچک با محراب و منبر نیز در این مرکز خرید وجود دارد.

برای غذا خوردن هم فودکورت مجتمع تجاری جهیزیه ایران به اندازه ۵۰۰ صندلی ظرفیت دارد که با کافی‌شاپ، غذاهای ایرانی و فست فود تجهیز خواهد شد و مدیریت آن بر عهده یکی از معتبرترین برندهای بین‌المللی صنعت غذای جهان خواهد بود.

در صورت خستگی هم شما می‌توانید از امکانات ورزشی این مجتمع تجاری که روی بام آن آماده شده است استفاده کنید. زمین مینی گلف، تنیس و سالن بیلیارد در کنار جاده سلامت و دستگاه‌های ورزشی امکاناتی هستند که به زودی روی بام جهیزیه ایران مستقر می‌شوند. در این مکان حتی امکان استحمام هم برای ورزشکاران مهیا شده است. البته این بام مجهز برای تمام کسبه خواهد بود و از حضور همگان در آن استقبال می‌شود.

اما نقطه قوت دیگر مجتمع تجاری جهیزیه ایران پارکینگ بزرگ آن است که در منطقه شوش یک اتفاق بی‌نظیر حساب می‌شود. این پارکینگ ظرفیت بیش از ۲۵۰۰ خودرو را دارد که در منطقه شلوغی مثل شوش اتفاقی فوق‌العاده است. این پارکینگ ۶۰۰ واحد انباری هم دارد که باز هم یک امتیاز فوق‌العاده برای فروشندگان است.

جهیزیه ایران؛ میزبان تولیدات ملی

مجتمع تجاری جهیزیه ایران می‌خواهد بورس محصولات ایرانی با کیفیت باشد و هدف آن این است که فضا را به طور جدی در اختیار برندهای ایرانی قرار دهد. تا امروز برندهایی مثل هیمالیا، امرسان و سام سرویس آماده ورود به این مرکز خرید شده‌اند و لیست بلند بالا از برندهای معتبر ایرانی دیگر نیز دنبال حضور در بیش ۱۰۰۰ واحد تجاری این مجتمع هستند.

به جز این در حال حاضر فروش فوق‌العاده در جهیزیه ایران جریان دارد که باعث شده است تا قیمت‌ها به شدت مناسب باشد. به گفته فروشندگان این مجتمع در حال حاضر این قدر قیمت‌های فروش در این مرکز تجاری مناسب است که برخی از مغازه داران سطح شهر و حتی خود شوش اجناس خود را از این مجتمع خریده و در مغازه خود به فروش می‌رسانند.

ویژگی مهم دیگر جهیزیه ایران قیمت منصفانه مغازه‌های آن است که در مقایسه با امکانات کم نظیر آن به شدت قابل ملاحظه است و با مجتمع‌های تجاری دیگر قابل مقایسه نیست.

اگر دنبال خرید یا اجاره یک واحد تجاری نوساز، شیک، مدرن و خوش قیمت در یکی از مجهزترین مجتمع‌ترین‌های تجاری تهران هستید حتماً سری به جهیزیه ایران بزنید.

چرا باید جهیزیه ایران را برای خرید و فروش انتخاب کنیم؟

پاسخ این پرسش به خریداران ساده است. شما در مرکز خرید جهیزیه ایران یکی از امن‌ترین، ارزان‌ترین، متنوع‌ترین، باکیفیت‌ترین و البته آرامش‌بخش‌ترین خریدهای را خواهید داشت. در جهیزیه ایران نه نگران پارکینگ خواهید بود و نه نگران کودکان خود. این مجموعه تمام نگرانی‌های مشتری را مدنظر قرار داده و آن را برطرف می‌کند.

اما جهیزیه ایران مکانی فوق‌العاده مناسب برای فروشندگان نیز هست. این فروشگاه الماس آینده شوش در قرن جدید است و می‌تواند پرچمدار مجتمع‌های تجاری نسل جدید در جنوب تهران باشد. خرید یا اجاره مغازه در این مجتمع، آن هم در شرایط فعلی، یک سرمایه‌گذاری مطمئن است.

به جز این حضور در شوش حضور در بورس لوازم جهیزیه ایران است. همان‌طور که بازار تهران قلب تجارت ایران است، شوش نیز مرکز خرید لوازم زندگی برای تهران و حتی شهرهای اطراف است. حضور در مرکز خرید جهیزیه ایران به معنای حضور در بهترین و بالاترین سطح این بورس است.

کد خبرنگار: ۹
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علی IR ۲۲:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۰
    4 2
    سلام لوازم خانگی بصورت اقساط هم دارین یانه؟؟؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید