مریم کوشکی معاون بهداشتی و دبیر ستاد مبارزه با کرونا دانشگاه علوم پزشکی لرستان از ثبت ۶۰ مورد تست مثبت جدید به همراه یک نفر فوتی در این استان خبر داد و گفت: تعداد مبتلایان به کرونا ویروس استان بیش از ۶۵ هزار نفر گزارش شده است.

وضعیت کرونا در لرستان/ تعداد فوتی‌ها به ۱۳۲۸ مورد رسید

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، مریم کوشکی اظهار کرد: از ابتدای شیوع بیماری ویروس کرونا تا پایان روز بیست و دوم بهمن ماه ۲۰۰ هزار و ۲۶۹ نمونه تست ارسالی انجام شده است.

وی تصریح کرد: از این تعداد ۱۹۹ هزار و ۷۱۲ نمونه تست جواب داده شده که ۶۵ هزار و ۱۳۲ نمونه تست مثبت بوده است.

معاون بهداشتی و دبیر ستاد مبارزه با کرونا دانشگاه علوم پزشکی لرستان خاطرنشان کرد: همچنین از تعداد تست جواب داده شده ۱۳۴ هزار و۵۸۰ مورد منفی بوده است.

کوشکی یادآور شد: متأسفانه تاکنون بر اثر بیماری کرونا ویروس ۱۳۲۸ نفر در استان جان خود را از دست داده‌اند.

وی تاکید کرد: برای جلوگیری از تشدید کرونا ویروس از هرگونه تجمع، ترددهای غیرضروری اجتناب و حتما در محیط‌های مسقف از تهویه مناسب فضا استفاده شود.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی لرستان با تاکید بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی، عنوان کرد: تغییر رنگ برخی از شهرستانها از رنگ آبی به زرد عادی‌انگاری سبب خیز مجدد بیماری خواهد شد.

معاون بهداشتی و دبیر ستاد مبارزه با کرونا دانشگاه علوم پزشکی لرستان عنوان کرد: شهرهای خرم‌آباد، بروجرد، پلدختر، کوهدشت، دلفان، سلسله و الیگودرز در وضعیت زرد قرار دارند و ازنا، چگنی، دورود و رومشکان آبی گزارش شدند.

 بر اساس آمار روزهای بیست‌ویکم و بیست و دوم بهمن ماه ۶۰ مورد تست مثبت جدید به همراه یک نفر فوتی گزارش شده است.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید