با توجه به اینکه سه هفته تا پایان رقابت های نیم فصل این دوره از لیگ برتر باقی مانده است، اما تیم‌های استقلال، پرسپولیس و سپاهان شانس‌های اصلی برای قهرمانی نیم فصل به حساب می آیند.

تنور داغ رقابت در بالای جدول لیگ | کدام تیم‌ها شانس قهرمانی نیم‌فصل را دارند؟

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، فردا (شنبه) هفته پانزدهم رقابت‌های لیگ برتر آغاز می‌شود و مساله‌ای که در آخرین هفته نیم‌فصل لیگ هنوز مشخص نشده است و تنور داغی دارد، تعیین قهرمان نیم فصل این مسابقات است.

رقابت‌های لیگ برتر تا اینجای کار، مصاف‌های نزدیک و تنگاتنگی را تجربه کرده است به طوری که تیم‌ها با فاصله‌های بسیار کم در رده‌های مختلف ایستاده‌اند و در هر هفته، شاهد تیم‌های مختلف در جایگاه‌های مختلف جدول بودیم.

رقابت نزدیک تیم‌ها در این نیم فصل باعث شد تا مساله قهرمان نیم فصل از هنوز مشخص نباشد و همه چیز به آخرین هفته کشیده شود.

تا اینجای کار، تیم‌های  پرسپولیس، سپاهان و استقلال که ۳ تیم اول لیگ هستند، شانس‌های اصلی کسب این عنوان هستند. پرسپولیس که تا اینجای کار با ۲۴ امتیاز در جایگاه سوم جدول قرار دارد، به نسبت استقلال و سپاهان شانس بیشتری برای کسب این عنوان دارد. دلیل این شانس بیشتر نیز بازی عقب مانده سرخ‌پوشان مقابل گل‌گهر سیرجان در هفته دهم است. شاگردان یحیی گل‌محمدی در هفته پانزدهم مقابل پیکان قرار می‌گیرند و روز اول اسفند آخرین بازی خود را انجام می‌دهند و در صورت پیروزی در این دو بازی، قهرمانی نیم فصل را برای خود ثبت خواهند کرد.

در مقابل، تیم‌های استقلال و سپاهان که در هفته پانزدهم آخرین بازی خود را در نیم‌فصل انجام می‌دهند، آخرین فرصت خود را برای قهرمانی در نیم فصل امتحان می‌کنند. آبی‌پوشان پایتخت با ۲۶ امتیاز و زردپوشان اصفهانی با ۲۵ امتیاز، اول و  دوم جدول هستند و تقابل این دو تیم، تا حدود زیادی می‌تواند قهرمان نیم فصل را مشخص کند.

با وجود این مسائل، ابتکار عمل دست پرسپولیس خواهد بود و سرخ‌پوشان در صورت تعلل در یکی از دو بازی پیش‌روی خود، قهرمانی نیم فصل را به یکی از دو تیم استقلال یا سپاهان تقدیم خواهند کرد. با توجه به رقابت نزدیک و تنگاتنگ تیم‌ها، باید دید چه سرنوشتی در انتظار این سه تیم خواهد بود و کدام یک از این‌ تیم‌ها در پایان نیم فصل به جایگاه اول لیگ تکیه می‌زند.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید