فرمانده مرزبانی استان خوزستان از توقیف ۲ فروند شناور تجاری حامل کالای قاچاق در آب‌های شمالی خلیج فارس خبر داد.

توقیف ۲ کشتی حامل کالای قاچاق در آب‌های خلیج فارس

به گزارش سلام نو به نقل از عصر ایران، فرمانده مرزبانی استان خوزستان گفت: ۲ فروند شناور تجاری حامل کالای قاچاق به ارزش ۱۴ میلیارد ریال در آب‌های شمالی خلیج فارس توقیف شد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار" لطفعلی پاکباز" بیان داشت: در راستای جلوگیری از قاچاق کالا و مبارزه بی امان با قاچاقچیان سوخت و کالا، دریابانان پایگاه دریابانی ماهشهر روز گذشته موفق شدند ۲ فروند شناور باری حامل محموله های قاچاق را در آب های شمالی خلیج فارس متوقف کنند.

وی افزود: ماموران در بازرسی از شناورهای توقیف شده ۴۰ دستگاه ماشین لباسشویی، ۵۰ دستگاه کولر دو تیکه، ۵ دستگاه یخچال، ۲۰ دستگاه ماشین ظرفشویی، ۴۰ دستگاه جارو برقی و ۲۴۰ عدد ظروف آشپزخانه که با هدف عرضه در بازار ایران از کشورهای حوزه خلیج همیشه فارس بارگیری شده و فاقد هرگونه مجوز قانونی بودند را کشف کردند.

فرمانده مرزبانی استان خوزستان با اشاره به دستگیری ۱۲ متهم در این زمینه تصریح کرد: کارشناسان ارزش ریالی محموله کشف شده را ۱۴ میلیارد ریال برآورد کردند که پس از تکمیل پرونده مقدماتی به همراه متهمان تحویل مراجع قانونی شدند.

سردار پاکباز خاطرنشان کرد: دریابانی با اشراف اطلاعاتی و عملیاتی در آب های ساحلی استان، هرگونه تحرکات غیر قانونی را زیر نظر گرفته و با قانون شکنان و اخلالگران اقتصاد داخلی برخورد جدی و قانونی خواهند کرد.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید