محمد اله یاری مدیر کل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با انتشار پیامی دریافت سیمرغ بلورین بهترین آهنگسازی سی و نهمین جشنواره فیلم فجر را به حامد ثابت، آهنگساز فیلم «بی همه چیز» تبریک گفت.

پیام تبریک مدیر دفتر موسیقی ارشاد به برنده سیمرغ بهترین آهنگسازی فیلم فجر
به گزارش سلام نو به نقل از مهر، محمد اله یاری مدیر کل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با انتشار متنی دریافت سیمرغ بلورین بهترین آهنگسازی سی و نهمین جشنواره فیلم فجر برای موسیقی متن فیلم «بی همه چیز» توسط حامد ثابت را تبریک گفت.

در متن پیام تبریک اله یاری آمده است:

«موسیقی فیلم بی همه چیز با آهنگسازی حامد ثابت با حضور نوازندگان ارکستر ملی ایران و ارکستر سمفونیک تهران به صورت زنده تنظیم شده است و از این حیث کار گروه هنرمندان خلق‌کننده موسیقی متن «بی همه چیز» ارزشمند است.

این جایزه ارزنده را به حامد ثابت و گروه اجراکننده موسیقی، به ارکستر سمفونیک تهران و ارکستر ملی ایران که نمایندگانی از آن‌ها در گروه موسیقی «بی همه چیز» حضور داشته‌اند و به بنیاد فرهنگی و هنری رودکی که دو ارکستر مذکور با مدیریت این مجموعه اداره می شود، تبریک می‌گویم و برای برندگان این سیمرغ و سایر نامزدهای سیمرغ بهترین موسیقی متن سی و نهمین جشنواره فیلم فجر که هنر یکایک آن‌ها قابل تقدیر است آرزوی موفقیت روزافزون دارم.»

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید