علی صدر رئیس اداره بهزیستی نیشابور از دستگیری کودک آزار نیشابوری در عرض یکساعت توسط پلیس فتا خبر داد و گفت: کودک آزار صاحبکار و پسرعمه نوجوان ۱۱ ساله است.

دستگیری کودک آزار نیشابوری در عرض یک‎ساعت / شکنجه گر کودک نیشابوری صاحبکار و پسر عمه او بود

به گزارش سلام نو، علی صدر رئیس اداره بهزیستی نیشابور گفت: با پیگیری پلیس فتای نیشابور در کمتر از یک ساعت، فردی که کودک آزاری کرده بود دستگیر شد و تحت بازجویی قرار گرفت.

او افزود: مددکاران اورژانس اجتماعی و بهزیستی به محل زندگی کودک آزار دیده اعزام شدند.

 رئیس اداره بهزیستی نیشابور با بیان اینکه فردا متهم و خانواده کودک در حضور دادستان خواهند بود، ادامه داد: اطلاعات تکمیلی به زودی اعلام خواهد شد.

علی صدر در نیشابور اظهار کرد: طی بازجویی‌های به عمل آمده مشخص شد که فیلم مربوط به یکسال قبل است که با مفقود شدن گوشی کودک آزار شخصی که گوشی را یافته بود اقدام به انتشار فیلم کرد.

رئیس اداره بهزیستی نیشابور بیان کرد: فرد کودک آزار پسرعمه نوجوان آزار دیده ۱۱ ساله بوده که در مغازه آپاراتی او شاگردی می‌کرد و به علت دیر رسیدن سر کار مورد آزار و اذیت قرار گرفت.

وی با بیان اینکه مادر این نوجوان خانه‌دار و پدرش کارگر روز مزد است، ادامه داد: هم اکنون کودک مشکل خاصی از لحاظ روحی و روانی نداشته و تحت مراقبت خانواده‌اش است، ضمن اینکه همکاران اورژانس اجتماعی نیشابور در حال مصاحبه و بررسی وضعیت خانواده هستند.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید