از آغاز شیوع ویروس کرونا در استان لرستان یک هزار و ۳۲۷ نفر جان خود را از دست داده‌اند و ۶۴ هزار و ۹۱۲ نفر هم به این ویروس مبتلا شده اند.

مجموع فوتی‌های کرونا در لرستان به یک هزار و ۳۲۷ نفر رسید

به گزارش سلام نو به نقل از مهر، مریم کوشکی امروز چهارشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به وضعیت لرستان به لحاظ شیوع بیماری کرونا، اظهار داشت: در مجموع ۱۹۸ هزار و ۲۹۴ نمونه به آزمایشگاه‌ها ارسال شده است.

وی با بیان اینکه جواب ۱۹۷ هزار و ۶۴۱ نمونه داده شده است، عنوان کرد: تعداد نمونه‌های مثبت کرونا در استان تا کنون ۶۴ هزار و ۹۱۲ مورد بوده است.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی لرستان تعداد نمونه‌های منفی را ۱۳۲ هزار و ۷۲۲ مورد بیان کرد و گفت: در مجموع تا کنون یک هزار و ۳۲۷ نفر به علت ابتلای به این بیماری در استان جان خود را از دست داده‌اند.

کوشکی، خاطرنشان کرد: این آمار تا پایان روز بیستم بهمن ماه جاری است.

وی نسبت به تغییر رنگ برخی از شهرستان‌ها از رنگ آبی به زرد هشدار داد و افزود: عادی انگاری سبب خیز مجدد بیماری خواهد شد لذا لازم است پروتکل‌های بهداشتی جدی گرفته شود.

براساس این گزارش، تعداد مبتلایان به کرونا در این استان تا پایان روز نوزدهم بهمن ماه ۶۴ هزار و ۷۹۱ نفر بوده که در مقایسه با آمار جدید، حاکی از ثبت ۱۲۱ ابتلای جدید است.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید