علی قمیشی رئیس دانشگاه علوم پزشکی دزفول ازآغاز نخستین مرحله تزریق واکسن روسی کرونا به کادر درمان بیمارستان بزرگ دزفول خبر داد و گفت: در مرحله نخست ۶۰ دوز واکسن روسی کرونا به دانشگاه علوم پزشکی دزفول تحویل داده شده است.

تزریق ۶۰ دوز واکسن کرونا به کادر درمان بیمارستان بزرگ دزفول آغاز شد
به گزارش سلام نو به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، علی قمیشی رئیس دانشگاه علوم پزشکی دزفول گفت: در مرحله نخست ۶۰ دوز واکسن روسی کرونا به دانشگاه علوم پزشکی دزفول تحویل داده شده است که به کادر درمانی که به طور مستقیم در بخش‌های مراقبت از مبتلایان کرونا مشغول فعالیت هستند، تزریق خواهد شد.

او با بیان اینکه ۲ نفر از متخصصان بیهوشی که در بخش آی سی یو کرونایی بیمارستان بزرگ دزفول شاغل هستند، مورد واکسیناسیون قرار گرفتند، افزود: ظرف دو روز آینده نیز ۶۰ نفر از کادر درمان این بیمارستان واکسیناسیون خواهند شد و بر اساس اصول بهداشتی واکسن روسی، دوز دوم این واکسن بعد از سه هفته باید تزریق شود.

قمیشی یادآور شد: مقرر شده است که هر دو هفته یک پارت واکسن به ما تحویل داده شود تا به تدریج گروه‌های هدفی که مشخص شده‌اند، مورد واکسیناسیون قرار بگیرند و در مرحله نخست پرسنل درگیر در بخش‌های آی سی یو واکسیناسیون می‌شوند.

 رئیس دانشگاه علوم پزشکی دزفول  ادامه داد: ۲۵۰ نفر در بخش‌های کرونایی بیمارستان بزرگ دزفول فعالیت می‌کنند و در مراحل بعدی دیگر گروه‌های هدف شامل شاغلین در مراکز درمانی، افراد بالای ۶۰ سال و دارای بیماری زمینه‌ای، افراد حاضر در مکان‌های مراقبتی، جانبازان و… مورد واکسیناسیون قرار خواهند گرفت و جدول گروه‌های هدف برای واکسیناسیون به همراه زمان‌بندی تعیین و تدوین شده است.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید