ابراهیم شکوری، معاون باشگاه پرسپولیس از رفع محرومیت و باز شدن پنجره نقل و انتقال این باشگاه خبر داد و گفت: تا شروع نقل و انتقالات زمستانی لیگ برتر ایران، محرومیت این باشگاه برای جذب بازیکن جدید رفع می‌شود.

باز شدن پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس از دوم اسفند

به گزارش سلام نو به نقل از مهر، فدراسیون جهانی فوتبال باشگاه پرسپولیس را به دلیل عدم پرداخت مطالبات «ماریو بودیمیر» بازیکن سابق این باشگاه از نقل و انتقالات محروم کرد. باشگاه پرسپولیس شب گذشته با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد پول بودیمیر پرداخت شده و به دلیل تحریم‌ها، ارسال پول کمی زمان بر است.

ابراهیم شکوری معاون باشگاه پرسپولیس هم امروز با انتشار پیامی از هواداران باشگاه خواست نسبت به بسته شدن پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس نگران نباشند.

شکوری نوشت: «تا روز دوم اسفند که نقل و انتقالات فوتبال ما است، مشکل بودیمیر حل خواهد شد. پول بودیمیر کاملاً تهیه شده است. به دلیل تحریم‌های بانکی، امکان انتقال یکباره پور وجود ندارد و باید مراحل مختلف انجام شود. بیشتر مبلغ پول واریز شده است. پروسه نشستن پول به حساب، زمان بر است. تاکنون ۶۰ هزار یورو تایید و مابقی نیز تایید خواهد شد. مدارک و مستندات برای فیفا ارسال شده است. به محض تایید دریافت پول، پنجره دوباره باز خواهد شد. مدیرعامل و هیات مدیره باشگاه با تمام توان و شبانه روزی در حال حل کردن مشکلات هستند. نگرانی شما، نگرانی و دغدغه ما است.»

 نقل و انتقالات زمستانی لیگ برتر ایران از دوم اسفند شروع می‌شود و تا روز بیست و هشتم اسفند ادامه خواهد داشت.

پرسپولیس با درخواست یحیی گل محمدی سرمربی این تیم در حال جذب نفرات جدید بوده و به تازگی با مهدی ترابی بازیکن تیم العربی قطر به توافق رسیده است.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید