حمید درخشان با تأکید بر حمایت خود از علی کریمی و مهدی مهدوی‌کیا گفت: من صد در صد از این عزیزان حمایت می‌کنم. به نظر من این حرکت اتفاق بسیار مثبتی برای فوتبال ایران است که باید آن را به فال نیک گرفت.

صد در صد از علی کریمی و مهدی مهدوی‌کیا حمایت می‌کنم / حضور فوتبالی‌ها در راس فدراسیون فوتبال اتفاق خوشایندی است

سلام نو سرویس ورزشی: بالاخره علی کریمی و مهدی مهدوی‌کیا برای انتخابات رییس و هیئت‌رییسه فدراسیون فوتبال تایید صلاحیت شدند تا این رقابت وارد مرحله جدیدی شود. پیش از این شایعات و گمانه‌زنی‌های مختلفی درباره حذف این دو چهره ملی فوتبال ایران به گوش می‌رسید، به خصوص رد صلاحیت مهدی مهدوی‌کیا به علت دو تابعیتی بودن به طور جدی مطرح بود.

به گزارش سلام نو، با این همه حالا تیم کریمی و مهدوی‌کیا به طور جدی پا به میدان رقابت گذاشته است و برای ریاست فدراسیون فوتبال با چهره‌هایی چون کیومرث هاشمی رقابت می‌کند. با وجود این که کریمی توانست از سد تأیید صلاحیت عبور کند، اما به باور بسیاری او برای انتخاب شدن با مشکلات بسیاری روبه‌رو است.

مسعود تابش یکی از این چهره‌ها است که معتقد است کریمی با وجود شایستگی پیروز انتخابات نخواهد شد. او به ایسنا گفته است که در بین چهار نامزد ریاست فدراسیون فوتبال، علی کریمی شایسته‌تر از سایرین است، اما الزاماً شایسته‌ترین‌ها انتخابات نمی‌شوند.

آن‌چنان‌که مشخص است جامعه فوتبال از حضور علی کریمی و مهدی مهدوی‌کیا در انتخابات هیئت‌رییسه خوشحال است و حضور این دو را حق طبیعی آنان می‌داند.

حمید درخشان، پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در گفت‌وگو با سلام نو از حضور علی کریمی در انتخابات فدراسیون فوتبال حمایت می‌کند و این حضور را نشانه بازگشت اهالی فوتبال به این رشته ورزشی می‌داند.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا او نیز حضور کریمی و مهدوی‌کیا در انتخابات هیئت‌رییسه فدراسیون فوتبال را مفید می‌داند یا نه، گفت: حتماً مفید می‌دانم. چرا که نه؟ این اتفاق خوشایندی است که فوتبالی‌ها در رأس فوتبال قرار بگیرند و به فوتبال کمک کنند.

وی ادامه داد: این که خانواده فوتبال خودش را موظف بداند در فوتبال حاضر باشد و به آن کمک کند بسیار خوب است. این نشانه بسیار خوبی است که اهالی فوتبال اندک اندک در حال بازگشت به آن هستند.

درخشان در واکنش به مقاومت‌هایی که نسبت به حضور این چهره‌ها در انتخابات می‌شود گفت: این مسئله طبیعی است و دور از انتظار نبوده است. واقعیت این است که همیشه عده‌ای در برابر تغییر و تحولات مدیریتی مقاومت می‌کنند و تنها با تلاش می‌توان رویکرد آنان را تغییر داد.

وی با ابراز امیدواری نسبت به انتخاب کریمی به عنوان رییس فدراسیون فوتبال گفت: من امیدوارم که این اتفاق مثبت رخ دهد و این عزیزان انتخاب شوند، اما اگر این دو نفر هم انتخاب نشوند، گامی که تا همین‌جا برداشتند هم بسیار مثبت است و باعث می‌شود چهره‌های فوتبالی بیشتری در آینده وارد فضای مدیریت فوتبال شوند.

صد در صد از علی کریمی و مهدی مهدوی‌کیا حمایت می‌کنم / حضور فوتبالی‌ها در راس فدارسیون فوتبال اتفاق خوشایندی است

این پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در واکنش به نقدهایی که نسبت به کم‌تجربگی مدیریتی کریمی می‌شود گفت: این‌ها بهانه نیست و تجربه مدیریتی مفید است و ما از سوءمدیریت ضربه خوردیم و بلد بودن مدیریت یک شاخص مهم است، اما شاخصه‌های دیگری هم وجود دارد و باید دید اعضای مجمع فدراسیون فوتبال با چه شاخصه‌هایی دست به انتخاب می‌زنند.

درخشان با تأکید بر حمایت خود از علی کریمی و مهدی مهدوی‌کیا گفت: من صد در صد از این عزیزان حمایت می‌کنم. به نظر من این حرکت اتفاق بسیار مثبتی برای فوتبال ایران است که باید آن را به فال نیک گرفت.

وی با اشاره به تأثیر حضور چهره‌های مؤثر و شناخته‌شده‌ای مثل کریمی در رأس فدراسیون فوتبال گفت: وقتی ما از چهره‌های شاخص خود در عرصه مدیریت فوتبال استفاده کنیم حتماً برای فوتبال کشور هم مفید خواهد بود و ما می‌توانیم در صحنه بین‌المللی هم موفقیت‌های بسیاری کسب کنیم.

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید