مصطفی سلیمانی، وکیل شجاع خلیل‌زاده، بازیکن سابق پرسپولیس می‌گوید: مرجع بین‌المللی یا کمیته حل اختلاف فیفا باید به پرونده شکایت پرسپولیس از شجاع رسیدگی کند.

وکیل شجاع خلیل زاده: فیفا مرجع صالح رسیدگی به شکایات‌ است

به گزارش سلام نو به نقل از فارس، مصطفی سلیمانی درباره آخرین وضعیت علیرضا بیرانوند در تیم آنتورپ بلژیک اظهار داشت: بیرانوند از محیطی به محیط دیگر وارد شد و در یک دنیا وارد فوتبال کاملا متفاوت شد. این تطبیق‌پذیری خیلی زمان می‌برد. هرچند برخی مشکلاتی برای وی ایجاد کرده و دنبال موفق نشدن این بازیکن بودند. برخی دلال‌ها این وسط ذی نفع بودند و متاسفانه اوایل حضورش در تیم بلژیکی این اتفاق‌ها رخ داد.

وی افزود: همیشه گفته‌ام بیرانوند مرد روزهای سخت است و در سخت‌ترین شرایط خود را نشان می‌دهد و توانایی‌هایش را اثبات می کند. خوشبختانه از این آزمون هم سربلند بیرون آمد و امیدوارم در دیدارهای آینده هم خود را نشان بدهد و برای کشور و مردمش افتخارآفرینی کند.

وکیل شجاع خلیل زاده درباره آخرین وضعیت شکایت باشگاه پرسپولیس از این بازیکن گفت: تمام این اتفاق‌ها به نظر من ناشی از یک اشتباه است و این امر هم مربوط به تشخیص مراجع صالح در رسیدگی به دعوای این باشگاه با خلیل زاده است. طبق رویه فیفا وقتی بازیکنی به یک باشگاه خارجی منتقل می‌شود، با توجه به ذی نفع بودن این باشگاه، مرجع داخلی صلاحیت رسیدگی عادلانه و منصفانه به پرونده شکایت یک بازیکن ایرانی از وی را ندارد.

سلیمانی ادامه داد: مرجع بین المللی یا کمیته حل اختلاف فیفا باید به این پرونده رسیدگی کند. کمیته وضعیت هم این موضوع را تشخیص داد اما کمیته استیناف ایرادهایی به این پرونده گرفت که باید به طریق دیگری رسیدگی صورت بگیرد. به همین دلیل پرونده شکایت پرسپولیس از خلیل زاده را به کمیته وضعیت ارجاع داد، این کمیته هم از من لایحه خواست. این لایحه را آماده کرده و امروز تحویل کمیته وضعیت می‌دهم. 

وی در ادامه گفت و گو با برنامه تهران ورزشی رادیو تهران تصریح کرد: باید ببینیم نظر کمیته وضعیت برای رسیدگی مجدد چه خواهد بود اما آنچه مسلم است فسخ قرارداد خلیل زاده کاملا قانونی بوده و فیفا هم مرجع صالح رسیدگی است.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید