میوه هایی همچون سیب،گوجه فرنگی، گواوا، توت فرنگی، کیوی و ... می تواند در چربی سوزی و حذف چربی های شکمی موثر واقع شوند.

چربی سوزی و لاغری شکم با مصرف این پنج میوه

به گزارش سلام نو به نقل از رکنا، کاهش وزن کار ساده ای نیست و می تواند طاقت فرسا برای بسیاری باشد ، به ویژه هنگامی که نتایج زودهنگام نیستند.

بگذارید یک راز برای شما بازگو کنیم. اگر شما در حال برنامه ریزی برای کاهش وزن پایدار هستید ، کاهش وزن در بیشتر موارد یک فرایند زمانبر است. علاوه بر این ، هر بدن زمان خاص خود را برای پردازش و سازگاری با تغییرات دارد.

بنابراین ، اگر به دنبال لاغر شدن هستید ، توصیه می شود که حتماً با انتخاب های عاقلانه شروع کنید. رژیم غذایی شما نقش عمده ای در مدیریت وزن دارد. این می تواند به تناسب اندام شما کمک کند یا آن را بدتر کند. خوردن میوه ممکن است یک نوع تغییر دهنده بازی باشد. میوه ها نه تنها سرشار از آنتی اکسیدان ها و مواد معدنی حیاتی هستند ، بلکه می توانند به سوزاندن چربی های شکم به صورت طبیعی نیز کمک کنند. در اینجا برخی از میوه هایی که برای کاهش چربی شکم شناخته شده اند آورده شده است:

۱. سیب

سیب های تازه و ترد مملو از فلاونوئیدها و فیبرهای سالم هستند که ممکن است به سوزاندن چربی های شکم کمک کنند. آنها به ویژه سرشار از فیبر پکتین هستند که به آرامی تجزیه می شود. فیبرهای موجود در سیب باعث سیری می شوند. اگر احساس سیری می کنید ، طبعاً کمتر می خورید. کالری و محتوای قند سیب نیز بسیار کم است ، که آن را یک شرط بندی ایده آل برای کاهش وزن می کند. سیب به ویژه سرشار از فیبر پکتین است که به آرامی تجزیه می شود.

۲. گوجه فرنگی

ممکن است برای کاهش چربی شکم شما اثری شگفت انگیز داشته باشد. گوجه فرنگی تمایل به تولید اسید آمینه بنام کارنیتین دارد ، که یک مولکول آلی است و نقش مهمی در تنظیم اسید چرب و متابولیسم انرژی دارد. گوجه فرنگی همچنین با ترکیبی شناخته شده به عنوان ۹-oxo-ODA غنی شده است که به کاهش چربی در خون و اطمینان از کاهش وزن سالم کمک می کند. همچنین گوجه فرنگی دارای محتوای فیبر بالایی است.

۳. گواوا

میوه ترد سبز با گوشت سفید یکی از محبوب ترین میوه های زمستانی در همه زمان ها است. مملو از الیاف غذایی است که به شما کمک می کند تا سیر بمانید و از پرخوری جلوگیری کنید. شاخص گلیسمی یا مقدار GI گواوا نیز بسیار کم است ، که امکان آزاد شدن آهسته قند در جریان خون را فراهم می کند. این امر باعث فعالیت بهتر انسولین و همچنین مدیریت وزن می شود.

۴. توت فرنگی

توت فرنگی های آبدار و همیشه دلچسب بسیار کم کالری هستند. یک وعده ۱۰۰ گرم توت فرنگی فقط ۳۳ کالری دارد. می توانید به صورت خام بخورید ، آنها را در اسموتی ها مخلوط کنید یا در سالاد بریزید. توت فرنگی مملو از آنتی اکسیدان ، منگنز و پتاسیم است.

۵. کیوی

کیوی شناخته شده است به این که هضم طبیعی را تقویت می کند. کیوی حاوی آنزیمی به نام اکتینیدین است که به هضم پروتئین در بدن کمک می کند. هضم خوب و کاهش وزن پایدار به هم مربوطند. هضم ضعیف می تواند تجزیه ذرات غذا را مختل کند ، که به نوبه خود می تواند متابولیسم را ضعیف کند و منجر به افزایش وزن شود. میوه کیوی دارای ویتامین C و فیبر است. این غذاها را در رژیم غذایی خود بگنجانید و مراقب تأثیر روی دور کمر خود باشید. این میوه های مغذی مطمئناً به شما در رسیدن به اهداف تناسب اندام و کاهش وزن در یک فرد سالم کمک می کنند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

ترجمه : داوود شیخ ویسی

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید