به مناسبت روز نیروی هوایی، دریادار سیاری، معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران در پیامی به فرمانده نیروی هوایی ارتش این روز را تبریک گفت.

امیر دریادار سیاری در پیامی روز نیروی هوایی را تبریک گفت

به گزارش سلام نو به نقل از ایلنا، متن پیام به این شرح است:

همرزم ارجمند؛
امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده
فرمانده محترم نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران
سلام علیکم؛

نوزدهم بهمن ماه، سالروز میثاق و بیعت تاریخی کارکنان انقلابی و بصیر نیروی هوایی ارتش با حضرت امام خمینی(ره)، حماسه‌ای است شگرف در موسم حماسه‌ها، حماسه‌ای که دل‌های رادمردان نیروی هوایی، کانون پرتپش محبت ولایت و رهبری و نقطه عطف روشن پیوند ارتش و ملت گردید. بی تردید، حماسه نیروی هوایی تجلی تفوق اراده و ایمان بر اتحاد کفر است، اراده‌ای که سرچشمه زلال آن دم مسیحایی معمار کبیر انقلاب اسلامی بود.

ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدای والا مقام، فرا رسیدن نوزدهم بهمن ماه روز نیروی هوایی که حقیقتاً در زمره السابقون‌های انقلاب اسلامی هستند و با رشادت‌های بی پایان و با روحیه جهادی و خدمت با تخصص و تبحر بی‌مانند سیطره الهی خود را بر مرزهای هوایی به ظهور و اثبات رسانیده‌اند را به جنابعالی و آحاد همرزمان شجاع، جان بر کف و ولایی آن نیرو تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم و از درگاه خداوند متعال توفیق تداوم خدمت صادقانه به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در ظل توجهات حضرت ولی عصر و تحت زعامت فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی) مسئلت می‌نمایم.

معاون هماهنگ‌کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران
دریادار دکتر حبیب الله سیاری

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید