محمود فکری، سرمربی استقلال گفت: در مجموع حق‌مان پیروزی بود و با تک گلی که زدیم توانستیم سه امتیاز بازی را کسب کنیم. امیدوارم روندمان را به همین شکل حفظ کنیم.

تیم نساجی بازی بسته‌ای را ارائه داد/توانستیم جایگاه‌مان را در جدول حفظ کنیم

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، سرمربی استقلال گفت: می‌توانستیم اختلاف را بیش‌تر کنیم اما به هر حال مهدی قائدی نتوانست از این فرصت استفاده کند و در این شرایط باید تصمیم بهتری برای زدن ضربه پنالتی می‌گرفت.

محمود فکری پس از پیروزی تیمش مقابل نساجی اظهار کرد: به هر دو تیم خسته نباشید می‌گویم. باوجود به این بارندگی بازی خیلی خوبی شد. تیم نساجی با برنامه‌ای که داشتند بازی بسته‌ای را ارائه دادند و در این بازی بسته دنبال یک امتیاز بودند و از طرف دیگر با ضد حمله به ما ضربه بزنند اما خداراشکر بچه‌های ما با حوصله و با آرامش بازی کردند.

او ادامه داد: بازیکنان در دقایقی از نیمه دوم داشتند عصبی می‌شدند اما خداراشکر خودشان را کنترل کردند. در مجموع حق‌مان پیروزی بود و با تک گلی که زدیم توانستیم سه امتیاز بازی را کسب کنیم. امیدوارم روندمان را به همین شکل حفظ کنیم و بتوانیم صدرنشینی‌مان را نگه داریم و رو به جلو برویم. ما هم پیش بینی کردیم نساجی از جلو فشار بیاورند و هم این‌که بازی بسته‌ای ارائه دهند و فضاها را بگیرند و دنبال ضدحمله باشند.

فکری با بیان این‌که در نیمه اول با سه دفاع شروع کردیم، گفت: در نیمه دوم با همین سه دفاع بازی کردیم اما تاکتیک‌مان را تغییر دادیم و خوشبختانه به گل رسیدیم. موقعیت‌های زیادی هم نیمه دوم به وجود آوردیم و می‌توانستیم اختلاف را بیش‌تر کنیم اما به هر حال مهدی قائدی نتوانست از این فرصت استفاده کند و در این شرایط باید تصمیم بهتری برای زدن ضربه پنالتی می‌گرفت اما خداراشکر توانستیم سه امتیاز بازی را کسب و جایگاه‌مان را حفظ کنیم.

او درباره ناراحتی وریا غفوری پس از تعویضش گفت: وریا پس از این‌که کارت زرد گرفت کمی عصبی شد و توپ کم به او می‌رسید. یک جا هم به من گفته بود به من توپ نمی‌رسد و سر همین موضوع عصبی شد و کارت گرفت. بعد از کارت به من اشاره کرد که تعویضش کنیم و بعد از تعویض مستقیم به رختکن رفت. ناراحتی وریا به این دلیل بود که توپ به او کم می‌رسید.

سرمربی درباره داوری بازی گفت: قضاوت داور در مجموع خوب بود و جا دارد از تیم تشکر کنم و به آن‌ها خسته نباشید بگویم. امروز مشکل خاصی نداشتند و خیلی خوب بازی را کنترل کردند و سوت زدند.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید