سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور نحوه‌ و زمان توزیع کارت آزمون استخدامی دانشگاه‌های علوم پزشکی را اعلام کرد.

اعلام زمان توزیع کارت آزمون استخدامی دانشگاه‌های علوم پزشکی

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور تاکید کرد: فرصت تکمیل فرم خود اظهاری داوطلبان آزمون استخدامی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور به کرونا ویروس از فردا جمعه ۱۷ بهمن ماه سال جاری آغاز می‌شود و تا شنبه ۱۸ این ماه ادامه دارد.

فاطمه زرین آمیزی در گفت‌وگو با ایسنا ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: آزمون استخدامی دانشگاه­‌های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کشور سال ۹۹ از صبح روز جمعه ۲۴ بهمن در ۱۹۵ شهرستان کشور برگزار می‌شود.

وی در ادامه تصریح کرد:  فرآیند برگزاری آزمون فوق صبح از ساعت ۸:۳۰ آغاز می‌شود و درهای ورود به جلسه امتحان نیم­ ساعت قبل از شروع فرآیند بسته خواهد شد، لذا متقاضیان باید قبل از بسته شدن درهای ورودی در محل حوزه امتحانی خود حاضر باشند.

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور تاکید کرد:  نحوه‌ و زمان پرینت کارت شرکت در آزمون کارت‌ شرکت در آزمون‌ از روز سه­‌شنبه ۲۱ بهمن برای مشاهده و پرینت بر روی درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانیwww.sanjesh.org قرار خواهد گرفت.

زرین آمیزی افزود: متقاضیان‌ آزمون‌، برای شرکت در جلسه امتحان باید در تاریخ تعیین شده به شرح فوق به درگاه اطلاع رسانی مذکور مراجعه و با وارد نمودن اطلاعات شناسنامه‌ای و یا اطلاعات ثبت‌نامی از کارت شرکت در آزمون خود یک نسخه پرینت تهیه و براساس آدرس و زمان تعیین شده بر روی کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه کنند.

وی خاطرنشان کرد: منظور ارائه خدمات به آن دسته از متقاضیان این آزمون که دچار بیماری کرونا شده‌اند (اعم از بیمارانی که در بیمارستان بستری و یا در منزل قرنطینه هستند) این سازمان با هماهنگی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تدابیر ویژه‌ای اتخاذ نموده است. بر این اساس متقاضیانی که علائم بیماری آنها از تاریخ ۱۱ بهمن به صورت قطعی تایید شده، لازم است از روز جمعه مورخ ۱۷  شنبه مورخ ۱۸ این ماه  با مراجعه به درگاه اطلاع رسانی این سازمان (بخش سایر آزمون‌های استخدامی) فرم خوداظهاری را تکمیل نموده و گواهی مبنی بر داشتن بیماری کرونا (تاییدیه بیمارستان و یا نتیجه تست یا آزمایش مبنی بر مثبت بودن به ویروس کرونا) را در بخش مورد نظر بارگذاری نمایند.
به گفته وی، متقاضیانی که این فرم را تکمیل کنند براساس دستورالعمل‌های وزارت بهداشت از سایر متقاضیان جدا شده و آزمون آنها در یکی از بیمارستانهای تعیین شده صرفاً در شهرهای محل آزمون به همراه سایر متقاضیان مبتلا به بیماری کرونا برگزار خواهد شد.

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد: همه متقاضیان این آزمون لازم است از روز سه‌شنبه مورخ ۲۱ بهمن به سامانه خوداظهاری بیماری کرونا به آدرس  https://salamat.gov.irمراجعه نموده و نسبت به تکمیل فرم خوداظهاری، اقدام نمایند.

بدیهی است اطلاعات متقاضیان تکمیل کننده فرم مذکور نزد وزارت بهداشت محفوظ است.
 

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید