با رد شدن کلیات بودجه، افزایش وام ازدواج، دو برابر شدن یارانه ها در سال آینده، حذف دلار ۴۲۰۰ تومانی و افزایش حقوق سربازان ممکن است که حذف شود.

دو برابر شدن یارانه نقدی در سال ۱۴۰۰ منتفی شد؟

به گزارش سلام نو، جماران نوشت: روز گذشته کلیات لایحه بودجه در حالی از سوی نمایندگان مجلس شورای اسلامی رد شد که کمیسیون تلفیق، مصوباتی پر سر و صدایی هم افزایش وام ازدواج، دو برابر شدن یارانه ها در سال آینده، حذف دلار ۴۲۰۰ تومانی و افزایش حقوق سربازان و ... را در آن گنجانده بود.با توجه به منتفی شدن مصوبات مذکور و بازگشت لایحه بودجه به دولت، این سوال مطرح است که در صورت ارائه مجدد لایحه بودجه به مجلس، کمیسیون تلفیق مصوبات خود را مجددا تصویب خواهد کرد یا نه؟حجت الاسلام والسلمین میرتاج الدینی نایب رییس کمیسیون تلفیق در پاسخ به سوال خبر نگار جی پلاس، مبنی بر اینکه کمیسیون تلفیق بودجه در صورت ارائه لایحه جدید از سوی دولت، باز هم بر مصوبات خود همچون افزایش وام ازدواج، حذف نرخ ارز ترجیحی، دو برابر شدن یارانه ها و ... پافشاری خواهد کرد یا نه، گفت: به نظر می رسد همه ی مصوبات کمیسیون تلفیق مجددا تصویب نخواهد شد و برخی از آن ها ممکن است تغییر کند کما اینکه برخی از مصوبات کمیسیون با رای ناپلئونی تصویب شده بودند. در همین خصوص ممکن است مصوبه دوبرابر شدن یارانه ها و حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی مجددا از سوی کمیسیون تلفیق تصویب نشود.

حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی مخالفان جدی داشت

نایب رییس کمیسیون تلفیق بودجه در خصوص ارز ۴۲۰۰ تومانی خاظرنشان کرد: حتی اگر این موضوع در صحن علنی مطرح می شد مخالفان جدی داشت و من در دفاع از کلیات بودجه تنها موضوع مورد اختلاف را همین مسئله عنوان کردم که می توانست در صورت تایید کلیات به کمیسیون بازگردانده شود یا در صحت تغییر پیدا کند که با رد شدن کلیات لایحه بودجه همه این مسائل منتفی شد.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید