انوشیروان محسنی بندپی، استاندار تهران گفت: توصیه ما این است که در تعطیلات ۲۲ بهمن هیچ کس به مسافرت نرود.

هیچ مجوز ترددی برای تعطیلات ۲۲ بهمن صادر نمی‌شود

به گزارش سلام نو به نقل از ایلنا، «انوشیروان محسنی بندپی» درباره بودجه استانداری تهران در سال ۱۴۰۰ گفت: آنچه که مربوط به تملک دارایی‌های استان است، نسبت به سال ۹۹ تقریبا ۵۰ درصد رشد داشته است در خلال این‌ها نیز یک سری بودجه اعتباری ملی در نظر گرفته می‌شود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا شما از بودجه استان راضی هستید، ادامه داد: با توجه به شرایط کشور بودجه استان مناسب است.

استاندار تهران همچنین در پاسخ به این سوال که سالانه چه تعداد مهاجر به جمعیت تهران اضافه می‌شود، تصریح کرد: نرخ مهاجرت به تهران سالانه حدود ۲۰۰ هزار نفر است و با کمبودهایی در بخش آموزش، درمان، فضای ورزشی و ... در تهران مواجه هستیم.

وی همچنین با اشاره به طرح شهید سلیمانی ادامه داد: در این طرح یک میلیون و ۷۰۰ هزار خانه غربالگری شده است و در شهرستان‌های استان تهران نیز تا دو روز گذشته ۷۰۰ هزار خانه غربالگری شده است.

استاندار تهران خاطرنشان کرد: بسیج، سپاه، نیروی انتظامی و خیرین دست به دست هم داده‌اند و شرایطی را فراهم کرده‌اند که در این استان که نزدیک به ۱۴ میلیون جمعیت دارد، اقدامات مناسبی انجام شود و هیچ‌گاه در این ایام کرونا شهر تهران در وضعیت قرمز به معنای واقعی نبوده است و امیدواریم شرایط رو به بهبود برود.

محسنی بندپی تصریح کرد: یکی از مهمترین شعارهای ما از ابتدای کرونا این است که از عادی‌انگاری و عادی‌سازی شرایط پرهیز کنیم و باید نه هراس ایجاد کنیم و نه عادی سازی را رواج دهیم.

استاندار تهران همچنین درباره ایجاد محدودیت‌ها در تعطیلات پایان هفته آینده و ایام ۲۲ بهمن گفت: توصیه ما این است که هیچ کس در تعطیلات آخر هفته به مسافرت نرود، فرمانداران نیز مکلف شده‌اند که هیچ مجوزی را برای تعطیلات پیش‌رو برای هیچ کس صادر نکنند.

وی درباره راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: راهپیمایی به صورت خودرویی و موتوری است و آنقدر نیست که باعث آلودگی هوا شود.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید