سردار حسین رحیم رئیس پلیس پایتخت در واکنش به سیلی نماینده مجلس به سرباز راهور گفت: نیروی انتظامی از اول هم اعلام کرد که از مجاری قانونی این موضوع را پیگیری می‌کند.

پرونده سیلی نماینده مجلس به سرباز راهور به کجا رسید؟

به گزارش سلام نو به نقل از ایلنا، سردار حسین رحیمی، رئیس پلیس پایتخت در حاشیه طرح رعد ۴۱ که صبح امروز سه‌شنبه در فرماندهی انتظامی تهران بزرگ برگزار شد، با اشاره به اینکه در این طرح  ۳۶۴ حکم قضایی به مرحله اجرا در آمد، اظهار داشت: در این طرح ۷۴۶ سارق، مالخر، کیف قاپ دستگیر شدند.

وی ادامه داد: ۴۶ باند سارقان در این طرح متلاشی و چهار هزار و ۲۰۰ قلم کالای مسروقه کشف شده است.

سردار رحیمی با بیان همانطور که حضرت امام فرمودند مجلس در راس امور است، گفت: نیروی انتظامی برای نمایندگان احترام زیادی قائل است‌.

وی ادامه داد: باید مراقب باشیم معاندین از موضوعاتی که رخ داده است سوءاستفاده کنند؛ دشمن به دنبال ایجاد اختلاف بین دستگاه‌های خدمتگزار است.

سردار رحیمی گفت: نباید چینن موضوعاتی را در فضای مجازی و تریبونی که در اختیار داریم‌ اعلام کنیم؛ نیروی انتظامی از اول اعلام کرد که از مجاری قانونی این موضوع را پیگیری می‌کند.

وی افزود: مسیر ما مسیر قانون است و همه ما در برابر قانون یکسان هستیم و مراجع قضایی و مراجع ذی‌صلاح در مجلس این موضوع را پیگیری می‌کند و نتایج آن اعلام خواهد شد.

ادامه دارد...

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید