حسین عبدی، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس می‌گوید باید تفکر تساوی از تیم خارج شود و پرسپولیس فقط به پیروزی فکر کند.

پرسپولیس بعد از فینال آسیا شادابی لازم را ندارد

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، تیم فوتبال پرسپولیس در هفته سیزدهم لیگ برتر موفق شد در دیداری خانگی در دقایق پایانی بازی خود برابر ماشین سازی تساوی را با برد عوض کند.

در همین راستا حسین عبدی در مورد مسائل مختلف مانند برتری سرخپوشان برابر ماشین سازی اراک، روند پرسپولیس و ... صحبت‌هایی انجام داد که در زیر می‌خوانید:

بازی با ماشین سازی چطور بود؟

نیمه اول تیم خیلی بهتر بود اما در نیمه دوم  حریف پرسپولیس را تحت فشار قرار داد و توانست بازی را به تساوی بکشاند اما پرسپولیس تلاشش را در همان دقایق باقی مانده دو چندان کرد و در نهایت پیروزی خوبی را کسب کرد.

قبول دارید با آن پرسپولیس همیشگی فاصله داریم؟

درست است. این عملکردی نبود که پرسپولیس در زمین خودش مقابل تیم انتهای جدولی داشته باشد. درست است که همه تیم‌ها برابر پرسپولیس انگیزه زیادی دارند اما این نمایشی نبود که در دیداری خانگی مقابل تیم ته جدولی داشته باشیم. باید بیشتر کار کنیم تا دوباره عملکرد تیم دلخواه هواداران باشد.

پرسپولیس بعد از فینال آسیا شادابی لازم را ندارد

اما ممکن بود در دقایق پایانی آن اتفاق رقم نخورد؟

مهاجم هدف ماشین سازی بهترین بازیکن زمین بود و اگر او تعویض نمی‌شد شاید اتفاق دیگری رقم می‌خورد. اما خوشحالم که در نهایت بازی را بردیم.

علت اینکه پرسپولیس از روزهای خوبش فاصله گرفته از دید شما چیست؟

تغییرات زیاد در پرسپولیس موجب شده تا شاید روند پیشرفت تیم کمی کُند شود. موضوع دیگر شاید به تفکرات کادر فنی بازگردد چرا که این کادر فنی است که تیم را بسته است.

چه پیشنهادی برای بهتر شدن شرایط دارید؟

تیم بعد از فینال آسیا شادابی لازم را ندارد و سرعت بازی تیم گرفته شده است. بهتر است کمی سرعت تیمی بیشتر شود تا بتوانیم شرایط بهتری را شاهد باشیم. از طرفی باید تفکر تساوی از تیم خارج شود و پرسپولیس فقط به پیروزی فکر کند.

با توجه به اختلاف امتیازی که ایجاد شده چقدر شانس برای تیم قائل هستید تا  تیم دوباره به صدر جدول بازگردد؟

دیروز همه رقبا برای پرسپولیس باز کردند و به نظر من دیگر فقط باید به فکر پیروزی باشیم تا تیم دوباره با توجه به ۲ بازی عقب افتاده بتواند به صدر جدول بازگردد.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید