سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی پس از شکست مقابل تیم پرسپولیس گفت: رفتار داور با پرسپولیس متفاوت بود.با آن‌ها طور دیگری صحبت می‌کرد و با ما به شکل دیگری.

سرمربی ماشین‌سازی: گل اول پرسپولیس مشکوک به آفساید بود

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، محمدسعید اخباری، سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی در نشست خبری بعد از شکست ۲ بر یک تیمش برابر پرسپولیس اظهار کرد: بازی را نسبتا خوب شروع کردیم و می‌دانستیم از این بازی چه می‌خواهیم. سعی کردیم روزنه‌ها را ببندیم. پرسپولیس تیم باتجربه‌ای است و با یک اشتباه شما متضرر می‌شوید. ما در شرایط مشکوک به آفساید گل خوردیم. در نیمه دوم با تغییر سیستم سعی کردیم به بازی برگردیم. فکر می‌کنم موفق هم بودیم و در شروع نیمه دوم پرفشار بازی کردیم. موقعیت ایجاد کردیم و به گل هم رسیدیم. در اثر بی‌تجربگی بازیکنمان که توپ را به بیرون زد چون فکر می‌کرد بازیکنان پرسپولیس ضربه اوت را به ما برمی‌گردانند، حریف را صاحب موقعیت و در نهایت گل کردیم. خیلی ناراحت هستیم. باید برای بازی‌های آینده تلاش کنیم.

او در پاسخ به این پرسش که اعتراضش در پایان بازی به چه چیزی بوده است هم توضیح داد: این اعتراض‌ها طبیعی است و در همه بازی‌ها وجود دارد، البته اعتراض‌های نیمکت ما کمتر بود. رفتار داورها نسبت به تیم بزرگی مثل پرسپولیس متفاوت است. نوع بیان داور با بازیکنان متفاوت بود، با آن‌ها طور دیگری صحبت می‌کرد و با ما به شکل دیگری. در اعلام خطاهای ۵۰ - ۵۰ نوع نگرش داورها متفاوت است. ما اعتراض زیادی نداشتیم. نیمکت‌نشینان ما به صحنه‌ای اعتراض کردند که فکر می‌کردند بازیکنان پرسپولیس بازی جوانمردانه انجام می‌دهند اما در شروع مجدد توپ را به بازیکنان ما ندادند.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید