حجت الاسلام سیدیان، معاون فرهنگی نیروی هوایی ارتش درباره ویژه برنامه‌های این نهاد در ایام دهه فجر امسال توضیحاتی داد.

تدارک نیروی هوایی ارتش برای برگزاری ویژه برنامه‌های دهه فجر

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا به نقل از ارتش، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد سیدیان معاون فرهنگی و روابط عمومی نیروی هوایی ارتش ضمن تبریک آغاز ایام الله دهه فجر و چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی اظهار کرد: افتتاح اندیشکده دفاع مقدس، دیدار امیر سرتیپ نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش پیشکسوتان این نیرو که در مبارزه با نظام ستم‌شاهی حضور مؤثر داشته و در روند پیروزی انقلاب نقش‌آفرین بوده، دیدار با حماسه آفرینان ۱۹ بهمن، برگزاری ایستگاه‌های صلواتی در یگان‌های تابعه و نقاط مختلف تهران، برگزاری جشنواره در امتداد فجر در فضای مجازی از برنامه های آغازین نیروی هوایی در گرامیداشت این ایام است.

وی افزود: برگزاری همایش، حضور سخنرانان مطرح لشکری و کشوری در ستاد نهاجا و رونمایی از محصولات فرهنگی، زندگی نامه شهدا، بازی‌های رایانه ای و موبایلی و رونمایی از انتشارات دفتر مطالعات و تحقیقات نیروی هوایی ارتش، از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده است.

حجت الاسلام سیدیان ادامه داد: بازدید فرماندهان و مسئولان نیروی هوایی ارتش از خبرگزاری های رسمی کشور، تهیه گزارش از بیمارستان بعثت نهاجا، برگزاری رزمایش کمک های مومنانه بخش دیگری از برنامه های در نظر گرفته شده است.

وی گفت: حضور در مدرسه علوی، مراسم نثار گل به حرم مطهر حضرت امام (ره) با حضور فرماندهان و مسئولان، چراغانی برج میلاد و برج آزادی با آرم نهاجا و ختم مجازی قرآن کریم در فضای مجازی در این دهه فرخنده و مبارک انجام خواهد شد.

معاون فرهنگی و روابط عمومی نهاجا تصریح کرد: افتتاح موزه اطلاعات، رونمایی از مرکز اسناد هوشمند دفتر مطالعات و افتتاح همزمان پروژه های نیروی هوایی ارتش از دیگر برنامه های پیش بینی شده توسط نیروی هوایی ارتش در گرامیداشت ایام الله دهه فجر و چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی است.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید