۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۵
کد خبر: 55219158

صالح زندی معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج، از آتش سوزی در پاساژ کورپه واقع در پیاده راه فردوسی خبر داد.

یک پاساژ در سنندج آتش گرفت

به گزارش سلام نو به نقل از برنا، معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج اظهار داشت: ساعت 22:53  شب گذشته  خبر آتش سوزی پاساژ کورپه واقع در پیاده راه فردوسی از طریق سامانه 125 به این سازمان اعلام شد.

صالح زندی گفت: بلافاصله دو اکیپ از نیروهای عملیاتی این سازمان از ایستگاه شماره یک و پنج به محل وقوع آتش سوزی اعزام شدند.

وی افزود: آتش سوزی این پاساژ از طبقه زیر زمین شروع و به طبقات بالا سرایت کرده بود که بعلت حجم آتش سوزی و دود فراوان کار اطفا حریق را برای آتش نشانان  دشوار کرده بود.

 وی با بیان اینکه  آتش سوزی این پاساژ با تلاش آتش نشانان در مدت زمان 20 دقیقه  کاملا مهار شد  گفت : دو دهنه مغازه در پاساژ کورپه طعمه حریق شد.

زندی افزود: به علت حررات شعله های آتش سقف کاذب این پاساژ کاملا تخریب شده است و همچنین تمامی مغازه ها و نمای هتل مجاور این پاساژ دود زده شده است.

معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج اعلام کرد: آتش سوزی این پاساژ خسارات زیادی داشت ولی خوشبختانه تلفات جانی نداشت .

وی عنوان کرد: علت بروز آتش سوزی  در این پاساژ توسط کارشناسان این سازمان در دست بررسی است .

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید