قیمت مسکن در مناطق ۱۵ تا ۲۰ تهران از متوسط قیمت مسکن در تهران پایین‌تر است، و در جدول زیر می توانید قیمت آپارتمان‌های نوساز در جنوب تهران در پاییز ۹۹ را مشاهده کنید.

آپارتمان‌های نوساز در جنوب تهران چند؟/ جدول

به گزارش سلام نو به نقل از اقتصاد آنلاین، مناطق ۱۵ تا ۲۰ تهران جز مناطق جنوبی شهر محسوب می‌شود که متوسط قیمت مسکن در آن‌ها از متوسط قیمت مسکن در تهران پایین‌تر است؛ برای مثال باتوجه به آخرین آمار بانک مرکزی ارزان‌ترین منطقه تهران در حوزه قیمت مسکن منطقه۱۸ بوده است که در جنوب تهران قرار دارد. قیمت مسکن در جنوب تهران نیز مانند سایر مناطق به متراژ، سن بنا، مواد و مصالح استفاده‌ شده در ساختمان، امکانات بنا و... بستگی دارد. در ادامه این گزارش به بررسی قیمت واحدهای نوسازی که طی پاییز۹۹ در جنوب تهران معامله شده است، خواهیم پرداخت.

لازم به ذکر است که قیمت‌ها بر اساس معاملات انجام‌ شده طی پاییز۹۹ (بر اساس آمار سازمان ثبت اسناد و املاک کشور) است. اقتصادآنلاین دخل و تصرفی در قیمت‌های درج‌ شده ندارد و این جدول فقط نمونه‌ای از خرید و فروش‌های واحدهای نوسازی است که در پاییز امسال در تهران انجام شده و به طور مطلق بیانگر میانگین نرخ مسکن در محله‌های یاد شده نیست.

قیمت مسکن در تهران

قیمت مسکن در منطقه ۱۵ تهران

منطقه۱۵ یکی از مناطق تهران در جنوب شرق این شهر است. افسریه، ابوذر، بیسیم و... از محله‌های معروف منطقه۱۵ شهرداری است که قیمت مسکن در هر یک از آنها متفاوت است. یک واحد آپارتمان ۶۴متری در افسریه شمالی متری ۲۴میلیون و ۲۱۸هزار تومان معامله شد. واحدی ۱۰۵متری در ابوذر با قیمت ۲۳میلیون تومان در هر متر مربع به فروش رفت. خانه‌ای ۶۰متری و نوساز در بیسیم متری ۱۵میلیون و ۸۳۳هزار تومان و یک دستگاه آپارتمان ۱۱۲متری در جوادیه متری ۱۵میلیون و ۸۴۸هزار تومان به فروش رسید.

قیمت واحدهای نوساز در منطقه ۱۶ تهران

منطقه ۱۶ یکی دیگر از مناطق جنوبی تهران است که طی پاییز۹۹ معاملات زیادی برای واحدهای نوساز آن انجام نشده است. یک خانه ۴۸متری در جوادیه متری ۱۸میلیون تومان فروخته شد. قیمت مسکن برای معامله واحدی ۱۱۷متری در خزانه نیز متری ۱۴میلیون و ۳۵۸هزار تومان بوده است.

قیمت مسکن در منطقه ۱۷ تهران

منطقه۱۷ شهرداری از مناطق شهری تهران در جنوب غرب این شهر است. قیمت مسکن در این منطقه باتوجه به محله متفاوت است. یک دستگاه آپارتمان ۸۵متری در باغ خزانه متری ۱۵میلیون و ۹۷۰هزار تومان به فروش رسید. هزینه مورد نیاز برای خرید واحدی ۹۹متری در مقدم شمالی ۱۵میلیون و ۴۰۶هزار تومان در هر متر مربع بوده است. همچنین خانه‌ای ۸۴متری در زمزم متری ۱۵میلیون و ۴۴۰هزار تومان فروخته شد.

واحدهای نوساز منطقه ۱۸ تهران

منطقه۱۸ ارزان‌ترین منطقه تهران در حوزه قیمت مسکن است و واحدهای آن با قیمتی پایین‌تر نسبت به سایر مناطق به فروش می‌رسد. یک خانه ۱۰۸متری در تولید دارو متری ۱۸میلیون و ۵۱۸هزار تومان، واحدی ۱۹۰متری در شهرک ولیعصر متری ۲۰میلیون و ۲۶۳هزار تومان و واحدی ۳۴۴متری در شادآباد متری ۱۷میلیون و ۱۱۹هزار تومان معامله شد.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید