لیندا توماس گرینفیلد،گزینه رئیس جمهوری آمریکا برای سازمان ملل متحد گفت: اجازه نمی دهیم ایران به سلاح اتمی دست یابد .

گزینه بایدن برای سازمان ملل: هرکاری می‌کنیم تا ایران به سلاح اتمی دست نیابد

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، گزینه رئیس جمهوری آمریکا برای سازمان ملل متحد در حالیکه از حمایت کامل آمریکا از رژیم صهیونیستی سخن گفت، اظهار کرد که ایران نباید به سلاح اتمی دست یابد و باید به اجرای تعهداتش بازگردد.

لیندا توماس گرینفیلد روز چهارشنبه در نشست استماعی کمیته روابط خارجی سنای آمریکا افزود: هرکاری را انجام خواهیم داد که ایران به سلاح اتمی دست نیابد. متاسفانه در چهارسال گذشته از زمان خروج از این توافق، ما شاهد حرکت در مسیر بدی بوده‌ایم.

وی ادامه داد: ما با متحدان و دوستانمان کار خواهیم کرد و همچنین مجبوریم که با اعضای دیگر شورای امنیت هم همکاری داشته باشیم تا مطمئن شویم که ایران پاسخگو نگهداشته خواهد شد.

گزینه بایدن برای نمایندگی آمریکا در سازمان ملل متحد اضافه کرد: به عنوان سفیر آمریکا در سازمان ملل متحد، می‌توانم تایید کنم که تمام راه‌ها را خواهم پیمود تا اطمینان یابیم که از حمایت متحدانمان برخوردار خواهیم شد.

گرینفیلد اظهار کرد: همچنین باید ببینیم در چه زمینه‌ای با روسیه و چین می‌توانیم فشار بیشتری به ایرانی‌ها وارد سازیم که به اجرای کامل تعهداتشان بازگردانده شوند.

نماینده احتمالی دولت بایدن در سازمان ملل متحد، فراموش کرده است که ایران به تعهدات خود پایبند بوده است و ۱۵ گزارش آژانس بین‌المللی انرژی اتمی هم موید آن است.

او فراموش کرده است که این دولت آمریکا بود که با خروج از برجام و نقض قطعنامه ۲۲۳۱ شورای امنیت سازمان ملل متحد، خسارات فراوان جانی و مالی به مردم ایران وارد کرد و اینک این آمریکا است که باید به اجرای کامل تعهدات خود بازگردد.

وی همچنین درباره تعهد خود برای حمایت از رژیم صهیونیستی اشاره کرد و گفت: من در برابر قطعنامه‌های غیرمنصفانه علیه اسرائیل خواهم ایستاد و با سفیر اسرائیل در سازمان ملل متحد همکاری خواهم کرد. دوستی نزدیک تر از اسرائیل وجود ندارد.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید