بر اساس مجوز سازمان‌های امور اداری و استخدامی کشور و برنامه و بودجه امسال ۲۵ هزار و ۴۹۷ معلم جذب این وزارت‌خانه می شوند.

 آموزش و پرورش امسال بیش از ۲۵ هزار معلم جذب می‌کند

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش گفت: بر اساس مجوز سازمان‌های امور اداری و استخدامی کشور و برنامه و بودجه امسال ۲۵ هزار و ۴۹۷ معلم جذب این وزارت‌خانه می شوند.

قاسم احمدی‌لاشکی امروز چهارشنبه در نشستی پس از مراسم گرامیداشت یکصدمین سال فعالیت اداره آموزش و پرورش شهرستان گرگان اظهار داشت: همچنین تمام معلمان مشمول تبصره ۱۰ ماده ۱۷ که حدود ۸۸ هزار نفر هستند تا پایان سال آینده (۱۴۰۰) جذب آموزش و پرورش خواهند شد.

بر اساس این تبصره و ماده مربیان پیش دبستانی و نیروهای خرید خدمات آموزشی که از طریق شرکت‌های عمومی یا خصوصی در آموزش و پرورش به کار گرفته شده‌اند، همچنین حق التدریسان غیر مستمر قبل از سال ۱۳۹۱ به منظور تامین نیروی حق التدریس با عناوین معلم (آموزگار یا دبیر)، مربی پرورشی، مربی بهداشت، مشاور و اداری با توجه به ارتباط رشته تحصیلی (منحصر به دوره متوسطه)، مقطع تحصیلی (حداقل کاردانی)، جنسیت، نیاز منطقه‌ای و سنوات همکاری به کار گرفته می شوند.

معاون وزیر آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: جذب معلمان در دیدار کاری دو شب پیش وزیر آموزش و پررش با رییس جمهوری مورد تاکید قرار گرفت.

احمدی لاشکی در بخش دیگری از سخنانش گفت: نگاه آموزش و پرورش به برگزاری کلاس‌های درس در دوره کرونا ترجیحا حضوری است زیرا معتقدیم که اثر آن با هیچ روش دیگری قابل مقایسه نیست در عین حال مطیع و تابع ستاد ملی کرونا هستیم.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید