وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی هشدار داد که با افزایش سفر اسرائیلی‌ها به امارات کرونای نوع جهش‌یافته خطرناک در این کشور افزایش خواهد یافت.

نگرانی وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی از سفر اتباع این کشور به امارات

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، به دنبال شیوع کرونای جهش‌یافته در اراضی اشغالی، مقامات وزارت بهداشت این کشور از پرواز از اراضی اشغالی به دبی انتقاد و اعلام کردند که از آغاز دسامبر تا کنون ۹۰۶ اسرائیلی درحالی از امارات به اراضی اشغالی بازگشته‌اند که به کرونا مبتلا شده و باعث ابتلای ۴۰۵۰ شخص دیگر شده‌اند.

در همین حال، شارون الروعی، رئیس بخش خدمات عمومی وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی با تمسخر گفت: شمار اسرائیلی‌هایی که طی گذشت دو هفته از صلح با امارات جانشان را از دست دادند بیشتر از کسانی است که طی ۷۲ سال درگیری با این کشور کشته شده بودند.

وی در گفت‌وگو با شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی اظهار کرد: اسرائیلی‌هایی که از دبی بازگشته‌اند نیز با ۱۴۰۰۰ اسرائیلی تماس داشته و بنابراین مجبور به قرنطینه شده‌اند.

در همین راستا، شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد که امارات یکی از کانون‌های خطرناک کرونای جهش‌یافته در سراسر جهان است.

این شبکه همچنین به نگرانی مقامات وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی به دلیل ابتلای شمار زیادی از اسرائیلی‌های بازگشته از سفر امارات به کرونای انگلیسی اشاره کرد.

طبق اعلام وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی، ۵۰ درصد اسرائیلی‌هایی که ابتلای آنها به کرونا مثبت اعلام می‌شود به کرونای جهش‌یافته انگلیسی مبتلا هستند.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید