دادستان عمومی و انقلاب شهرستان فیروزکوه از تخریب دو ویلای غیرمجاز در فیروزکوه با حضور دادستانی خبر داد.

ماجرای تخریب ویلای غیرمجاز دو مسئول در فیروزکوه

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان فیروزکوه از تخریب دو ویلای غیرمجاز میلیاردی دو نفر از مسئولان سابق و فعلی به مساحت پنج هزار متر مربع با ورود دادستانی خبر داد.

در حالیکه قرار بود از صبح امروز دو ویلای غیرمجاز مربوط به برخی مقامات مسول فعلی و پیشین در فیروزکوه تخریب شود ممانعت و حضور در محل این افراد مانع اجرای حکم قضایی تخریب شد به شکلی که دادستان فیروزکوه شخصا برای اجرای حکم تخریب در محل حاضر شد.

دادستان عمومی و انقلاب فیروزکوه خاطرنشان کرد: با توجه به تصرف حریم رودخانه در پی ساخت دو ویلای غیرمجاز، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت و در نهایت با ورود دادستانی و با وجود ممانعت هایی که در مسیر اجرای حکم قضایی وجود داشت، دو ویلای مزبور تخریب و حریم و بستر رودخانه آزادسازی شد.

رضایی اظهار داشت: همچنین در راستای رفع تصرف از حریم و بستر رودخانه، ٢٦ مورد ساخت و ساز غیرمجاز تخریب و پنج هکتار از اراضی بستر و حریم رودخانه آزادسازی شد.

دادستان عمومی و انقلاب فیروزکوه تاکید کرد: دستگاه قضایی در راستای اجرای قانون هیچ خط قرمزی نخواهد داشت و هر شخصی که از قانون تخطی کند قطعا با برخورد قاطع مواجه خواهد شد.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید